Force feedback

Hier kan over German Truck Simulator gepraat worden.
Plaats reactie
vinootje
Lid
Lid

Force feedback

Bericht door vinootje »

ik heb een microsoft sidewinder force feedbackwheel en bij ets stuurt hij zeg maar zwaar wat fijn is en bij german licht dan wil ik dat dus instellen en vink ik forcefeedback aan maar gebeurt niks verandere de force feedback gain maar gebeurt nog steeds niet en dan we nu toch bezig zijn met mijn wheel wat is de beste setting voor een force feedback wheel an steering sensetive ?
Snelwegfreak
Lid
Lid

Re: Force feedback

Bericht door Snelwegfreak »

ik weet niet wat je vraag is ik heb het wel gelezen maar ik moet zeggen dat ik het toch niet echt begrijp ik zou zelf ook niet weten wat het is hoor force feedback maar wat ik wel weet en wat ik wel vaker zie hier op dit forum is dat jouw zin erg lang is geen leestekens heeft en daardoor lastig te lezen is ik snap dat het waarschijnlijk luiheid is maar kom op het is best irritant en echt een kleine moeite daarmee wilde ik ook zeggen dat jouw vraag genomineerd kan worden voor de langste zin ooit want zeg nou zelf dat is toch niet mis voor een antwoord op je vraag moet je nogmaals niet bij mij wezen want ik heb er geen verstand van maar ik weet zeker dat er mensen zijn die het wel weten dus daarmee sluit ik dit af en hoop ik voor je dat iemand een oplossing heeft voor je probleem want het is natuurlijk best vervelend en alles dus succes en groetjes he
NLchesterNL
Lid
Lid

Bericht door NLchesterNL »

Snelwegfreak schreef:ik weet niet wat je vraag is ik heb het wel gelezen maar ik moet zeggen dat ik het toch niet echt begrijp ik zou zelf ook niet weten wat het is hoor force feedback maar wat ik wel weet en wat ik wel vaker zie hier op dit forum is dat jouw zin erg lang is geen leestekens heeft en daardoor lastig te lezen is ik snap dat het waarschijnlijk luiheid is maar kom op het is best irritant en echt een kleine moeite daarmee wilde ik ook zeggen dat jouw vraag genomineerd kan worden voor de langste zin ooit want zeg nou zelf dat is toch niet mis voor een antwoord op je vraag moet je nogmaals niet bij mij wezen want ik heb er geen verstand van maar ik weet zeker dat er mensen zijn die het wel weten dus daarmee sluit ik dit af en hoop ik voor je dat iemand een oplossing heeft voor je probleem want het is natuurlijk best vervelend en alles dus succes en groetjes he
kan het nog langer?
Met Vriendelijke Groet
NLchesterNL
Afbeelding
Snelwegfreak
Lid
Lid

Bericht door Snelwegfreak »

Vast wel. Je begrijpt hopelijk dat dit geen serieuze reactie is en dat ik alleen een steeds erger wordend probleem aan de kaak stel?
NLchesterNL
Lid
Lid

Bericht door NLchesterNL »

dat begrijp ik wel, die andere gast niet...
Met Vriendelijke Groet
NLchesterNL
Afbeelding
cojones
Leiding Engelse Site
Leiding Engelse Site

Bericht door cojones »

Snelwegfreak schreef:Vast wel. Je begrijpt hopelijk dat dit geen serieuze reactie is en dat ik alleen een steeds erger wordend probleem aan de kaak stel?
Je kon hem dan hem gwn kort erop terechtwijzen ipv hetzelfde te doen :oops:
gijsy123
Lid
Lid

Bericht door gijsy123 »

klopt ;) maar als je force feedback aan klikt hoort die het te doen :P kijk bekijkj e stuurprogramma als die er bij zit ;)
MIJN PC
*Windows 10 pro 64
*Samsung SyncMaster t220
*Corsair Obsidian 750D
*Asus Rampage III Extreme x58
*Intel Core I7 980X 5 ghz
*Corsair H80I
*Kingston 12 GB 1600 Mhz
*Msi gtx 970 Gaming 4g
*Samsung 840 pro 250 gb/Samsung f1 HHD 1.5TB
*Harman Kardon 5.1
*logitech g110