Ik heb ETS uit 2008 nieuw gekocht(geen gold edition of zoiets) en ik het v1.3 gedownload en geïnstalleerd maar dat werkte niet op één of andere manier(geen probleem) dus ik heb het hele spel eraf gehaald(inclusief de bestanden van de cd-rom) en ik wil hem opnieuw installeren en dan blijft die tijdens de installatie op 85% staan, dan zegt na een paar minuten dat hij klaar is met de installatie en dan start ik het spel op, dan hoor je dat menu te krijgen met: NEW GAME, LOAD GAME, OPTIONS en QUIT GAME dat heb ik er dus niet staan maar ik kan er wel op klikken maar alle tekst in het spel zelf staat ook niet goed. Ik heb alle mods eruit gehaald en alle save's ook:((
please help
Gr Bas
ETS werkt niet meer
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: ETS werkt niet meer
Als ik het goed lees heb je bestanden van de CD-Rom verwijderd,
als je dat doet, is de installatie van je game nooit meer volledig!
Ik ben bang dat het bij jou dan nu ook zo is
als je dat doet, is de installatie van je game nooit meer volledig!
Ik ben bang dat het bij jou dan nu ook zo is
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
hmm bestanden terug zette op de cd of je kopieërt alles plakt het in een speciale map en zet het dan op cd met nero misschien dat dat zou helpen ?
Ik heb de bestanden op de pc gewist niet de bestanden van de cd-rom.
Maar ik ben er al achter na 4 uur zoeken, je moet na de installatie een scherm krijgen met beeldconfiguratie en die kreeg ik niet, bij toeval kreeg ik hem ervoor omdat ik per ongeluk op de verkeerd knop drukte. Toen heb ik dat gedaan en hij deed het weer.
Bedankt voor de reacties
Gr Bas
Maar ik ben er al achter na 4 uur zoeken, je moet na de installatie een scherm krijgen met beeldconfiguratie en die kreeg ik niet, bij toeval kreeg ik hem ervoor omdat ik per ongeluk op de verkeerd knop drukte. Toen heb ik dat gedaan en hij deed het weer.
Bedankt voor de reacties
Gr Bas
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Dus het is nu volledig opgelost?
Begrijp ik??
Slotje dan?
Begrijp ik??
Slotje dan?
- NLchesterNL
- Lid
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Oké
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |