hallo,
ik heb patch 1.3 gedownload van de orginele ets website. maar nu start het spel nietmeer op,ik heb de gold edition versie 1.1, ik wou effe weten of ik iets fout had gedaan. dit heb ik gedaan: eerst op het bureaublad gezet, stond er software niet gevonden, toen in instalatiemap van ets gezet, toen ging hij wel de patch instaleren en zo gezegd zo gedaan. toen was hij klaar en toen ben ik gaan proberen het spel te spelen maar toen zag ik dat hij niet opstarte, dus wat doe ik fout denk ik bij mijn eigen
patch 1.3 gedownload spel start niet meer
- dafmaf
- Lid
- Contacteer:
patch 1.3 gedownload spel start niet meer
Laatst gewijzigd door dafmaf op do 30 jun 2011, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Liever 6 klapjes dan 8 plofjes
Re: patch 1.3 gedownload spel start niet meer
volgens mij moet je eerst je oude ETS verwijden van de schijf documenten laten staan en dan weer in die zelfde map op de schijf installeeren
denk ik
denk ik
leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
- dafmaf
- Lid
- Contacteer:
ben nu bezig om ets 1.1 (die ik heb) te instaleren omdat ik die er vanaf heb gehaald
Update 1
ga het nu proberen zoals coen het zegt
Update 2
heb het gedaan maar hou hetzelfde en als ik alles verwijder dan doet ie het ook niet ik denk dat het iets is met gold edition want dat was ik vergeten te vermelden ik heb de gold versie
Update 3
heb ets verwijderd wil ik proberen om hem weer erop te zetten pakt de computer hem niet
Update 1
ga het nu proberen zoals coen het zegt
Update 2
heb het gedaan maar hou hetzelfde en als ik alles verwijder dan doet ie het ook niet ik denk dat het iets is met gold edition want dat was ik vergeten te vermelden ik heb de gold versie
Update 3
heb ets verwijderd wil ik proberen om hem weer erop te zetten pakt de computer hem niet
Liever 6 klapjes dan 8 plofjes
ik heb weleens een handleiding gezien hoe dit moest moetje even zoeken op google
leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI