hallo allemaal,
wou mega mix map 5 downloaden
maar duurt langer dn 12 uur downloaden geeft hij aan ?
is er een manier waardoor het minder lang duurt ?
en ohja, hij verspringt niet naar minder.
dus die reactie kan uitblijven van iemand :p
wie kan me helpen
bouwtjeee
Mega Mix map 5
Mega Mix map 5
TE KOOP: Stereo Earphones with Mic for iPhone 4S, iPhone 4, iPhone 3G/3GS, iPod, Cell Phone, MP3 & MP4 (3.5mm Jack/110cm Cable)
Re: Mega Mix map 5
dan weet ik 2e opties:
1: je neemt een premium account waardoor je sneller download (let op: hiervoor moet je betalen)
2: Download de map bijvoorbeeld op 22:00 dan laat je de pc aan staan en dan kijk je de volgende dag, wanneer je wakker wordt weer eens, dan scheelt de tijd al een stuk minder.
Zo doe ik meestal ook met grote bestanden.
er is ook nog een 3e mogelijkheid:
is je pc niet te vol met geheugen? als dit wel het geval is dan klopt het inderdaad dat het dan heel traag gaat, of je hebt een minder snel internet pakket (het goedkoopste, gebruik ik ook)
1: je neemt een premium account waardoor je sneller download (let op: hiervoor moet je betalen)
2: Download de map bijvoorbeeld op 22:00 dan laat je de pc aan staan en dan kijk je de volgende dag, wanneer je wakker wordt weer eens, dan scheelt de tijd al een stuk minder.
Zo doe ik meestal ook met grote bestanden.
er is ook nog een 3e mogelijkheid:
is je pc niet te vol met geheugen? als dit wel het geval is dan klopt het inderdaad dat het dan heel traag gaat, of je hebt een minder snel internet pakket (het goedkoopste, gebruik ik ook)
Re: Mega Mix map 5
bedankt voor je tips (Y)
heb afgelopen nacht aan laten staan
er kan een slotje op
heb afgelopen nacht aan laten staan
er kan een slotje op
TE KOOP: Stereo Earphones with Mic for iPhone 4S, iPhone 4, iPhone 3G/3GS, iPod, Cell Phone, MP3 & MP4 (3.5mm Jack/110cm Cable)