Hallo,
Ik heb gts laatst opnieuw geinstalleerd, maar nu heb ik overal in de game ui. Ook zijn alle letters kleiner.
Dit heeft als het goed is te maken met een default schermresolutie. Maar hoe pas ik dat aan?
mvg.
schermresolutie
Re: schermresolutie
Nee,
Dit is een slecht vertaal bestand, oftewel jou GTS is gepatched en je vertaling is niet compatible hiermee.
Dit is een fout die zich meestal voordoet met een gedownloade versie, klopt dat?
Dit is een slecht vertaal bestand, oftewel jou GTS is gepatched en je vertaling is niet compatible hiermee.
Dit is een fout die zich meestal voordoet met een gedownloade versie, klopt dat?
- WoKo
- Lid
- Contacteer:
Kan haast niet anders. Want dit komt zelden voor. Tenzij zijn DVD naar de knoppen is.
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
- Davy.de.Fauw
- Lid
Nee mijn game is echt niet gedownload, ik heb hem gekocht op bol.com, hij is van excalibur publishing. Ik weet wel nog dat toen ik hem voor het eerst installeerde dat hij dit probleem ook gaf. Toen had ik iets gedaan en toen werkte het weer. Maar ik weet niet meer wat. Maar mijn game is echt niet gedownload!!!
- monkeysven
- Ere-Lid
Heb je een Engelse mod gedownload?
- Davy.de.Fauw
- Lid
Nee, waar ik naar zoek is het volgende: Toen ik hetzelfde probleem had toen ik het spel de eerste keer speelde, vond ik daarna ergens zo'n scherm (niet in de game) waar je alles kon aanpassen, zo ook de schermresolutie. Die wijzigde ik toen. Voor de oude schermresolutie stond toen default. Toen klikte ik een schermresolutie aan waar geen default voor stond en toen werkte hij gewoon. Maar ik ben opzoek naar dat scherm, maar weet dus niet waar.
start-> alle programma's-> German Truck Simulator en dan Configure Graphics Options
en dan krijg je dat grijze beginschermpje weer
en dan dezelde instellingen gebruiken als die van je monitor
en dan krijg je dat grijze beginschermpje weer
en dan dezelde instellingen gebruiken als die van je monitor
- Davy.de.Fauw
- Lid
Dankje droppo! Daarnaar was ik op zoek. Nu werkt het weer.
Toch raar dat als ik mijn game installeer dat dan steeds default komt. Waar kan dat aan liggen?
mvg.
Toch raar dat als ik mijn game installeer dat dan steeds default komt. Waar kan dat aan liggen?
mvg.
standaard gaan meer spellen na installatie op default staan en dan gaat het met sommige spellen mis, transport giant is daar ook een voorbeeld van, dan moet je effe instellen op de hertz die je monitor ook heeft, tis net effe een weetje hè, veel rijplezier weer man
Je was dus een woordje vergeten in je beginpost. Hierdoor leek het alsof je wat anders bedoelde :p.
Maargoed, fijn dat je probleem is opgelost. Meld je het nog even als er een slotje op mag?
Gr.
Cix
Maargoed, fijn dat je probleem is opgelost. Meld je het nog even als er een slotje op mag?
Gr.
Cix