vraagje!

Hier kan over Euro Truck Simulator gepraat worden.
Plaats reactie
denizio
Lid
Lid

vraagje!

Bericht door denizio »

hee jongens ik heb nu ook maar eens euro truck simulator gekocht maar nu is de vraag ,. hoe kan ik trucks bouwen of plaatsen in het spel
heb er totaal geen verstand van maar leek me wel bruut

als iemand me ermee kan helpen ? zou fijn zijn

groeten
WoKo
Lid
Lid
Contacteer:

Re: vraagje!

Bericht door WoKo »

Check download topic
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
Cix

Bericht door Cix »

Hallo,

Aangezien woko uitleg geeft waar je natuurlijk niets mee op schiet, help ik je wel even verder :evil: .

Op dit forum vind je een download sectie, hier staan een hele boel Trucks, trailers en overige mods voor ETS. Kijk een beetje rond en zoek er een die jij waanzinnig vind. (Controleer wel of deze geschikt is voor jou versie van ETS).

Hierna zul je moeten weten hoe je een mod moet plaatsen, daarvoor heeft TS.nl een handleiding ontwikkeld, deze is hier te vinden:

http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 112&t=7283

Succes!
remon
Lid
Lid

andwoord

Bericht door remon »

welke het licht eraan of het gold edition is maar je moet maar eens kijken bij game moding eve zoeke welke en dan heb je 110 dit 4 dat en 1 dit en ook zovvel trucks en dan zie je het plaatje en daaronder staat de download en heb je die eve wachten en dan winrar dan krijg je melding klik kruisje van melding en daarbove staat uitpakken in klik daarop en klik op documenten en dan ok en ga dan naar documenten en knip hem naar euro truck simulator mods plak open met i start en euro truck simulator heb je da dan heb je hem en schrijf een prive bericht terug als het gelukt is en als je een vraag hebt gr REMON
remon
Lid
Lid

Bericht door remon »

Is de download gelukt
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”