hallo,
ik heb een vraagje, ik heb een thrustmaster ferrari GT experience racing wheel.
kent iemand de goede instellingen voor het stuur op euro truck simulator??
groetjes quinten
thrustmaster race stuur
Re: thrustmaster race stuur
Heb hem ook.
Bij controller settings de eerste 2 schijfjes helemaal naar links, en de derde op 1/10 of 1/8 van de balk.
Zo rijd ik het prettigst.
GR
Bij controller settings de eerste 2 schijfjes helemaal naar links, en de derde op 1/10 of 1/8 van de balk.
GR
-
- Lid
dat zegt al een hoop hè.dvdc15 schreef: Zo rijd ik het prettigst.
het is gewoon maar net wat jezelf het prettigst vind.
gewoon proberen te schuiven met de balkjes tot je zelf de fijnste instelling vind
-
- Lid
dankuweldvdc15 schreef:Heb hem ook.
GR
groetjes quinten
-
- Lid
maar als je ongeveer het stuur half draait kom je op een punt dat de truck een beetje rechtdoor gaat.quintentjee schreef:dankuweldvdc15 schreef:Heb hem ook.
GR
groetjes quinten
hoe komt dat??
groetjes quinten
Heb dezelfde ervaring, als je een klein beetje stuurt met je stuur gaat de truck al een goed stuk naar links en zo kan je leuke bochten nemen. Stuur je echter iets te veel en je gaat over een bepaald punt heen gaat de truck weer rechtdoor en moet je flink bij sturen om de bocht te kunnen nemen. Volgens mij is dat inderdaad een fout van SCS software zoals SIX zegt. Heb er zelf nog geen oplossing voor gevonden. Nu is het wachten op truck en trailers en / of ETS 2. ETS 2 belooft veel, en waarschijnlijk dan ook verbeterde stuur prestaties.
Dat is nl een probleem van de slechte pshyics van ETS, op een bepaald punt wilt je truck ineens gaan driften, is bij elk stuur, elke joystick, elk toetsenbord en elke muis.dvdc15 schreef:Heb dezelfde ervaring, als je een klein beetje stuurt met je stuur gaat de truck al een goed stuk naar links en zo kan je leuke bochten nemen. Stuur je echter iets te veel en je gaat over een bepaald punt heen gaat de truck weer rechtdoor en moet je flink bij sturen om de bocht te kunnen nemen. Volgens mij is dat inderdaad een fout van SCS software zoals SIX zegt. Heb er zelf nog geen oplossing voor gevonden. Nu is het wachten op truck en trailers en / of ETS 2. ETS 2 belooft veel, en waarschijnlijk dan ook verbeterde stuur prestaties.
Hoe sluit je eigelijk een stuur aan op ets?
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Maak gebruik van de zoekfunctie (rechts boven) en je zult het vinden
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.