Stuur voor Truck Sim

Voor een praatje over van alles en nog wat.
Gesloten
Goldy21
Lid
Lid
Contacteer:

Stuur voor Truck Sim

Bericht door Goldy21 »

Beste mensen,

Ik ben over 3 dagen jarig :) en me vriendin wou stuur voor mij kopen bij Bolle Blauwe Mannetje :) er waren 2 Trustmaster sturen. Eentje was 29.95 dacht ik en andere was 34.95 maar die is er niet meer alleen die van 29.95! En ik had liever die van 34.95 die had net iets betere prestaties dan die goedkopere versie.

Echter heb ik zelf eentje bij Norrod gevonden van bijna 40 euro van Sweex. Zijn er mensen die misschien ervaring mee hebben? En of het aan te raden is of niet. Ben niet echt fan van Sweex maar dit stuur vind ik wel wat hebben vooral knopjes links leuk om voor bijvoorbeeld lichten, ruitwissers enzo in te stellen :P

Het gaat om deze stuur: Sweex Vibration Steering Wheel RS-100

Plaatje:

Zoveel geld wil ik niet eisen van mensen en zelf zit ik niet goed mee anders had ik Logitech G27 gehaald :)

Hoor het graag over Sweex stuurtje :)
Laatst gewijzigd door Anonymous op di 29 mar 2011, 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: ResizeIMG gebruiken A.U.B.
Scaniaboyy8
Lid
Lid

Re: Stuur voor Truck Sim

Bericht door Scaniaboyy8 »

Geen ervaring, maar ook geen fan van Sweex. Heb je al wat reviews op internet doorgebladerd? Kan ook enorm helpen bij een keuze. ;)
Afbeelding

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Cix

Bericht door Cix »

Kijk bij de top 4 van onze verkoop op de website, daar zit altijd goeds in!
Goldy21
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Goldy21 »

Scaniaboyy8 schreef:Geen ervaring, maar ook geen fan van Sweex. Heb je al wat reviews op internet doorgebladerd? Kan ook enorm helpen bij een keuze. ;)
Nee nog niet gezocht had er om eerlijk te zijn niet eens aan gedacht :P
Cix schreef:Kijk bij de top 4 van onze verkoop op de website, daar zit altijd goeds in!
Ja klopt heb al gekeken. 1e stuur van Trustmaster van €29.99 : heb daar in het echt slechte ervaringen over gehoord nog geen een goeie. Wel goeie gelezen maar nog niet int echt gehoord.

2e stuur van € 54.99 die is goed dat hoor ik vaak en lees het ook. alleen die pedalen vind ik aan hooge kant. Maar je kan niet alles krijgen he :P

Tjah 3e valt zowiezo af geen geld voor :P zo als al vermeld had ik die het liefst mjah :P

en 4e ook duur..
jojo
Lid
Lid

Bericht door jojo »

Tja Goldy, wat let je om nog even door te sparen, voorkomt mss een hoop ergernis
Goldy21
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Goldy21 »

Heb me keuze gemaakt :) dit topic kan wel dicht.

Heb voor Trustmaster gekozen van € 29.99 hoop dat die goed zal werken strax op ETS 2!!
Let op: let op je nederlands
Team TruckSimulators.nl
Laatst gewijzigd door WoKo op do 28 apr 2011, 12:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: zie boven.
willem123456
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Bericht door willem123456 »

Topic gesloten
Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend Slotjezien?
Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link.
It is de boer lyke folle of de ko skiet of de bolle. :P

Afbeelding
Gesloten

Terug naar “General Talk”