Ik leg je hier uit hoe je gemakkelijk je eigen weer kan bepalen in Euro Truck Simulator!
Je gaat naar je Mijn Documenten/Euro Truck Simulator/SaveNUMMER
Je opent je gesavde game in Kladblok / Wordpad
Als je dat hebt gedaan druk je ctrl + F vervolgens krijg je een zoek schermpje te zien en type je dit in:
stored_current_weather < Kopieer dit
Dan zie je: stored_current_weather 0 dat verander je naar 1
Daaronder moet je dit zien:
stored_current_weather: 1
bad_weather_intensity: 2
stored_rain_intensity: 2
stored_snow_intensity: 2
ALS JE DIT DOET NET ALS MIJ KRIJG JE HEEL VEEL MIST REGEN EN ONWEER VOOR ALTIJD HIERONDER EEN PLAATJE!
http://img43.imageshack.us/img43/3404/ets00008z.png
Je kan het zelf allemaal aanpassen wat voor weer je krijgt!
Je moet zelf ff uitzoeken wat alles is en wat je allemaal krijgt
je moet alleen de cijfertjes van bad_weahter , stored_rain en stored_snow veranderen.
Het maakt niet uit welke cijfertjes je erachter zet het weer verandert allemaal je moet zelf maar ff zien
LET OP! ALS JE ALLES 0 LAAT EN ALLEEN STORED_CURRENT_WEATHER: 1 ZET DAN GAAT DIE OP RANDOM HET KAN HEEL LANG DUREN VOORDAT HET ANDERE WEER KOMT, DUS HET KAN ZIJN DAT JE 2 DAGEN SNEEUW KRIJGT REGEN OF MIST! OF BIJ ELKAAR!
TIP: WEERR!
Re: TIP: WEERR!
Leuk!
Maar er staat sneeuw bij, maar dat is er niet in ETS, dus een kleine vraagteken. En volgens mij is er in die map standaard al een boel mist
Maar er staat sneeuw bij, maar dat is er niet in ETS, dus een kleine vraagteken. En volgens mij is er in die map standaard al een boel mist
Weet ik niet bij 1.0 heb ik nog geen mist gezien maar het is toch leuk voor als je standaart dingen wil of gwn random
bedankt maar het doet het wel.
compliment er voor.
compliment er voor.
er is zoveel mooier, dan een scania V8. Je moet het enkel maar willen zien.
zet dit in je onderschrift als je tegen hackers bent.http://i39.tinypic.com/2yws37d.jpg.
Het enige wat ik heb gehad is regen en zon, dus ik zal hier eens mee aan de slag gaan om te zien of het iets uithaalt.
Het lijkt me wel erg vet om mist te hebben in ETS, in realiteit kick ik er ook op dusja.
Het lijkt me wel erg vet om mist te hebben in ETS, in realiteit kick ik er ook op dusja.
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
Alleen vind ik het raar dat als je op nmmr. 2 rijd dat het niet meer regend en op nmmr.1 wel???
...
Die ss files bestaan niet hoor.
De SS was in de 2e Wereldoorlog actief maar dat heeft niks met ETS te maken.
Als we de bestanden gaan ontleden vinden we scs en sii files.
De SS was in de 2e Wereldoorlog actief maar dat heeft niks met ETS te maken.
Als we de bestanden gaan ontleden vinden we scs en sii files.
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
ss is screenshot lol als ervaren gamer zou je dat moeten weten
ik weet niet of jullie alleen nog maar ets spelen maar ik speel ok nog andere games en daar is SS ScreenShot
maar de ss over die 2de wereld oorlog kan ook wel kloppen want een ss word alleen gezegt bij oorlog en schiet spellen xD en daar is ss ScreenShot dus komt wel overeen
ik weet niet of jullie alleen nog maar ets spelen maar ik speel ok nog andere games en daar is SS ScreenShot
maar de ss over die 2de wereld oorlog kan ook wel kloppen want een ss word alleen gezegt bij oorlog en schiet spellen xD en daar is ss ScreenShot dus komt wel overeen