Het Café
Re: Het Café
ah nu je het zegt krijg ik ook al zin in een kop koffie, snel maken 

jullie gingen vandaag toch vergaderen?
EDIT:
700 reactie in dit topic
EDIT:
700 reactie in dit topic
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Weet ik zo niet...jvdjvd schreef:neu niet echt ! maar hoeveel mails hebben jullie binnen gekregen ?
Klopt, maar ik heb vanmiddag tot vanavond ook nog watavdp-DAF schreef:jullie gingen vandaag toch vergaderen?

Dus vanavond zal het waarschijnlijk gebeuren denk

te gek.
maar mag ik vragen waarom eigenlijk de globale moderators weg zijn en gewone moderators zijn geworden?
misschien staat hier ergens iets van, maar dat heb ik dan gemist
maar mag ik vragen waarom eigenlijk de globale moderators weg zijn en gewone moderators zijn geworden?
misschien staat hier ergens iets van, maar dat heb ik dan gemist

- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
We hebben besloten iedereen een eigen gedeelte te geven 
Iedereen is dus verantwoordelijk voor z'n eigen gedeelte en kan evt. nog iemand anders z'n gedeelte modereren
Zo hopen we dat de kwaliteit van het modereren nog beter wordt.
Van te voren was het denk ik - en daar betrapte ik mezelf ook wel eens op, ik ben ook niet heilg- zo dat je als moderator/beheerder dacht van, ach daar heb ik even geen zin in, we zijn met zoveel een ander kijkt het vast ook nog wel
Nu wordt dat dus een tikkeltje moeilijker, nu ben je verantwoordelijk voor je eigen gedeelte
Nou lijkt dat nu opeens een stuk moeilijker voor moderator, maar er staat wel tegenover dat ze dus niet meer de andere fora's hoeven te modereren

Iedereen is dus verantwoordelijk voor z'n eigen gedeelte en kan evt. nog iemand anders z'n gedeelte modereren

Zo hopen we dat de kwaliteit van het modereren nog beter wordt.
Van te voren was het denk ik - en daar betrapte ik mezelf ook wel eens op, ik ben ook niet heilg- zo dat je als moderator/beheerder dacht van, ach daar heb ik even geen zin in, we zijn met zoveel een ander kijkt het vast ook nog wel

Nu wordt dat dus een tikkeltje moeilijker, nu ben je verantwoordelijk voor je eigen gedeelte

Nou lijkt dat nu opeens een stuk moeilijker voor moderator, maar er staat wel tegenover dat ze dus niet meer de andere fora's hoeven te modereren

ow ok ik snap het.
wel slim gezien en zo komen de kwaliteiten van moderators/administrators volledig tot hun recht
wel slim gezien en zo komen de kwaliteiten van moderators/administrators volledig tot hun recht
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Zeker, we hebben de moderators dus ook gevraagd bij welk gedeelte ze willen 
Je zult dus echt niet iemand zetten bij modden, als hij niet modde kan
Nu komt iedereen, zoals je al zegt, helemaal tot z'n recht

Je zult dus echt niet iemand zetten bij modden, als hij niet modde kan

Nu komt iedereen, zoals je al zegt, helemaal tot z'n recht

en zo zijn de mensen die hulp nodig hebben zeker dat er juiste en 'professionele' hulp wordt gegeven
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Je zet professionele tussen aanhalingstekens... sarcastisch bedoelt?? xD
Nee, inderdaad, zo wordt de kwaliteit van de geleverde support/hulp zeker beter

Nee, inderdaad, zo wordt de kwaliteit van de geleverde support/hulp zeker beter