hallo,
bestaat er een mod dat je met meerdere trailers kan rijden.
ik bedoel daarmee dat je een vracht aanneemt hem aankoppelt en het bedrijf afrijdt en hem daar langs de weg neerzet en dat je dan nog een trailer kan aannemen bij dat bedrijf.
dus dan heb je de trailer die langs de weg staat en degene die je erachter hebt hangen en dat je dan ook kan omkoppelen.
ik heb versie 1.3
mvg adrie
trailers omkoppelen.
- mini trucker
- Lid
- Contacteer:
trailers omkoppelen.
gang is alles, remmen is angst
Re: trailers omkoppelen.
er is daar een cheat voor. www.trucksimulators.nl --> Euro Truck Simulator --> Cheats en dan helemaal vanonder denkik. Combo trailer ofz
Volgens mij kan het niet . want als je een trailer hebt en dan rij je weg en je kopelt hem dan af .
En haalt dan een nieuwe dan gaat je andere Trailer weg dacht ik ? maar ik weet niet of er iets voor is ??
groetjes<<
En haalt dan een nieuwe dan gaat je andere Trailer weg dacht ik ? maar ik weet niet of er iets voor is ??
groetjes<<
Scania R380 Heisterkamp/oldezaal
> Jordy <
> Jordy <
Die Mod waar jullie het over hebben is de dubbeltrailer mod zie screen
Je zet namelijk eerst een trailer weg sla het spel op ect ect ect zo beschreven in die Mod.
Hopelijk dat je hier wat aan hebt.
Gr Snorre
Je zet namelijk eerst een trailer weg sla het spel op ect ect ect zo beschreven in die Mod.
Hopelijk dat je hier wat aan hebt.
Gr Snorre
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.
mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim
https://snorre.picturepush.com
mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim
https://snorre.picturepush.com
- mini trucker
- Lid
- Contacteer:
ik bedoel eigenlijk dit:
dat je zo een rijtje trailer hebt staan en dat je dan een van die andere aan kan koppelen.
en mee weg kan rijden.
dat je zo een rijtje trailer hebt staan en dat je dan een van die andere aan kan koppelen.
en mee weg kan rijden.
gang is alles, remmen is angst
-
- Lid
- Contacteer:
dan moet je gts spelen
-
- Lid
ook in GTS kan dat niet hoor.
in GTS staan ze wel klaar, maar alleen de vracht die je kiest kun je aankoppelen
in GTS staan ze wel klaar, maar alleen de vracht die je kiest kun je aankoppelen
-
- Lid
- Contacteer:
ja oke maar omkoppelen ken in geen enkele scs game wel rigs of rods maar dat raad ik niemand aan