Het Café
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: Het Café
Foto's van je autoWoKo schreef:Nou zal ik dan ook een paar foto's van plaatsen. Waarvan wil je foto's zien??

Plaats die dan, of is ie in de garage minder mooidaf24 schreef:Nee willem sorry heb alleen foto's van in de garage daar staat ie nou namelijk weer

- WoKo
- Lid
- Contacteer:
Ga dan crysis 2 doen!!!
Tjonge wat heb ik vandaag, als we een echt café waren dan maakten we een superomzet. Mag ik nog 1 Palm en een bitterballen?? Graag met mosterd! Ow ja, welke zanger zullen we hier neer zetten? Wat nemen jullie trouwens? Zullen we toegang gaan vragen voor het café? Nee toch maar niet.
Voor willem:

Tjonge wat heb ik vandaag, als we een echt café waren dan maakten we een superomzet. Mag ik nog 1 Palm en een bitterballen?? Graag met mosterd! Ow ja, welke zanger zullen we hier neer zetten? Wat nemen jullie trouwens? Zullen we toegang gaan vragen voor het café? Nee toch maar niet.
Voor willem:

Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Hierdaf24 schreef:Ja waar moet ik ze plaatse dan

Anders hebben we niks om over te praten

Ik wil wel zingen, maar dan heb ik morgen allemaal boze TS-leden voor m'n deur te staanWoKo schreef: Ow ja, welke zanger zullen we hier neer zetten?

- WoKo
- Lid
- Contacteer:
Ik wil het ook niet horen. Kijk mijn stem is heel wat beterwillem123456 schreef:Hierdaf24 schreef:Ja waar moet ik ze plaatse dan
Anders hebben we niks om over te praten
Ik wil wel zingen, maar dan heb ik morgen allemaal boze TS-leden voor m'n deur te staanWoKo schreef: Ow ja, welke zanger zullen we hier neer zetten?
ahum ahum ííííííí'kkkkkkkkk bbbbbbbéééééééééééénnnnnnnnnn verliééééfd!!! **APPLAUS** DANK U WEL VOOR JULLIE APPLAUS. DANK U.
willem123456 kijk eens wat foto's.
Vooruit dan maar willem
Nog een paar voor die de garage inging

En zo staat ie er nu bij.

Nog een paar voor die de garage inging

En zo staat ie er nu bij.

- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Haha, eigenlijk bedoelt ik Verhoek 

- WoKo
- Lid
- Contacteer:
Ja pik zeg het dan die jongen (daf24) heeft heel erg druk. Toch Vriend??? Wat vind je van me Driewieler??