Cheat console
Re: Cheat console
Nee, dat werkt ook niet. Bij het intypen krijg ik een wit scherm en loopt het spel vast.
Ik heb precies het zelfde probleem met de map editor.
Alleen ik heb een blauw scherm met een stom stoplicht in het midden van m'n scherm.
Weet hoe ik een map aan moet passen alleen krijg ik geen map in beeld maar een stoplicht.
Wie weet er meer
Jurian
Alleen ik heb een blauw scherm met een stom stoplicht in het midden van m'n scherm.
Weet hoe ik een map aan moet passen alleen krijg ik geen map in beeld maar een stoplicht.
Wie weet er meer
Jurian
Bij mij loopt hij helemaal vast, een wit scherm. De rest van de cheats werkt wel gewoon.
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Als ik het open in een klein scherm,
tik edit in,
heb ik geen problemen,
alles draait perfect
tik edit in,
heb ik geen problemen,
alles draait perfect
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
ik heb een hp lapton maar daar moet je ook eerst de fn knop indrukken greeetzzz
ja herkenbaar
twee dingen
ten eerste kreeg een nieuwe computer met nieuw beeldscherm, en windows 7 ging toen spelen met 1680x1050
en alleen de config aanpassen was niet genoeg maar moest ook beeld terug brengen naar 1280x760 om goed in de mapeditor te kunnen werken
echter de map editor werkte toen nog niet goed kwam steeds uit bij een soort standaard begin map
kwam er toen achter dat als je die base map aanmaakt in het spel, om met de map editor te werken dat windows 7 een tweede map aanmaakt in jou documenten-l\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\ en van daaruit gaat werken
had nog niet eerder met windows 7 gewerkt dus zocht me rot in het begin want het is nog verborgen ook
om het rondje te snappen deed ik het volgende
map openen iets mee doen en dan weer opslaan onder of zijn eigen naam of een andere naam maakt niet uit
en dan met de zoekfunctie in windows het bestandje mbd weer zoeken en zo kwam ik erachter dat het in die verborgen map opgeslagen werd
en vond ik ook die verborgen map
vanaf dat moment ging het weer goed omdat je weet dan van waaruit je wel werken moet
weet niet of dit bij jullie ook van toepassing is want met xp had ik dit niet, nu met windows 7 wel
twee dingen
ten eerste kreeg een nieuwe computer met nieuw beeldscherm, en windows 7 ging toen spelen met 1680x1050
en alleen de config aanpassen was niet genoeg maar moest ook beeld terug brengen naar 1280x760 om goed in de mapeditor te kunnen werken
echter de map editor werkte toen nog niet goed kwam steeds uit bij een soort standaard begin map
kwam er toen achter dat als je die base map aanmaakt in het spel, om met de map editor te werken dat windows 7 een tweede map aanmaakt in jou documenten-l\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\ en van daaruit gaat werken
had nog niet eerder met windows 7 gewerkt dus zocht me rot in het begin want het is nog verborgen ook
om het rondje te snappen deed ik het volgende
map openen iets mee doen en dan weer opslaan onder of zijn eigen naam of een andere naam maakt niet uit
en dan met de zoekfunctie in windows het bestandje mbd weer zoeken en zo kwam ik erachter dat het in die verborgen map opgeslagen werd
en vond ik ook die verborgen map
vanaf dat moment ging het weer goed omdat je weet dan van waaruit je wel werken moet
weet niet of dit bij jullie ook van toepassing is want met xp had ik dit niet, nu met windows 7 wel
Ik heb het met al mijn
Computers en laptop
Beide gehad . maar bij mij
Loopt hij niet vast maar
Dan zie ik alleen een stoplicht !
En meer ook niet ?
Maar als ik ergens op klik
Loopt hij wel vast ?
Groetjes<<
Computers en laptop
Beide gehad . maar bij mij
Loopt hij niet vast maar
Dan zie ik alleen een stoplicht !
En meer ook niet ?
Maar als ik ergens op klik
Loopt hij wel vast ?
Groetjes<<
Scania R380 Heisterkamp/oldezaal
> Jordy <
> Jordy <
-
- Lid
Ik heb alles geprobeert zoals jullie zeiden. Vind het wel jammer.
Hoe kan ik het probleem verhelpen?
Hoe kan ik het probleem verhelpen?
Op OpenGL spelen IPV DirectX
Kun je instellen bij het begin scherm voor GTS opstart.
Kun je instellen bij het begin scherm voor GTS opstart.