Hoi allemaal ik ben nog redelijk nieuw met het spel maar het loopt lekker ik heb ook al aardig wat mods geinstaleerd van jullie forum en het gaat perfect.
Nu mijn vraag:
ik heb vandaag een map geinstaleerd namelijk deze: http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... =49&t=6879
nu zie ik niks op het F5 mapje dat deze er is maar op verkeersborden staan ook allemaal nieuwe plaatsen maar ik kan er niet heen
Ook heb ik missies naar Palermo maar kan ik niet naartoe want dan loopt mijn spel vast als ik deze aanklik
Kan iemand mij helpen?? alvast bedankt
Gr Jarno
Map
- JarnoTrucker
- Lid
Map
R.I.P Marco Simoncelli, We Will Miss U, Too Young Too Fast. Rest in Piece "Super Sic"
-
- Lid
Re: Map
heb je een nieuw spel gestard?
Ik rijd ook met deze map en zoals michael al zei je moet wel een nieuwe game starten, heb je dan nog problemen dan heb je er mss mods in die een conflict geven
moet je dan even uitproberen welke dat is [zijn].
moet je dan even uitproberen welke dat is [zijn].
- JarnoTrucker
- Lid
ik heb een nieuw spel gestart moet nog maar even kijken hoe dit werkt,
mischien weet iemand anders nog hoe dit kan?
mischien weet iemand anders nog hoe dit kan?
R.I.P Marco Simoncelli, We Will Miss U, Too Young Too Fast. Rest in Piece "Super Sic"
Beste mensen,
Ik heb deze map ook gedownload maar kijg hem niet echt aan de praat, mijn Duits in namelijk niet zo goed.
Kan iemand me helpen/zeggen hoe ik deze mod goed aan het draaien krijg?
Bedankt alvast.
Groeten bokje75
Ik heb deze map ook gedownload maar kijg hem niet echt aan de praat, mijn Duits in namelijk niet zo goed.
Kan iemand me helpen/zeggen hoe ik deze mod goed aan het draaien krijg?
Bedankt alvast.
Groeten bokje75
- JarnoTrucker
- Lid
ik heb een andere map geinstalleerd nameijk deze hij werkt prima : http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... =49&t=2338
1 ding: bij Tunis richting algiers is de map slecht afgewerkt rijd hier voorzichtig.
wat mij betreft kan hier een slotje op.
1 ding: bij Tunis richting algiers is de map slecht afgewerkt rijd hier voorzichtig.
wat mij betreft kan hier een slotje op.