Stand Alone

Hier kan over German Truck Simulator gepraat worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
monkeysven
Ere-Lid
Ere-Lid
Berichten: 1928
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 17:45
Locatie: Groesbeek (Gruusbek)

Stand Alone

Bericht door monkeysven »

Hallo,
ik had straks stand-alone trailers proberen toe te voegen.
Dus ik heb dat gedaan, toen heb ik de open carreer mod erbij gezet om te testen of de trailers er goed instonden.
Alleen ze staan niet in de lijst ofzo, of bij de bedrijven.
Moet ik nog iets extra's doen? Help me alstublieft.

MVG
Cojones and Monkeysven, Trucksimulators.nl Trolling Team.

[quote="Scaniaboyy8"]Rook spuiten? Tjoene? FTW![/quote]

[quote="VolvoFH"]Pagga Brother :mrgreen: :mrgreen: :thumbup: :thumbup:[/quote]

Afbeelding
Gebruikersavatar
Twin
Lid
Lid
Berichten: 244
Lid geworden op: za 25 sep 2010, 00:20

Re: Stand Alone

Bericht door Twin »

Die handleiding voor SA is voor ETS he.

Voor Gts moet je die van Kamaz lezen en daar zijn weer andere stappen die je moet doen.
Zie dit topic: http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 112&t=5705
Gebruikersavatar
monkeysven
Ere-Lid
Ere-Lid
Berichten: 1928
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 17:45
Locatie: Groesbeek (Gruusbek)

Re: Stand Alone

Bericht door monkeysven »

Waarschijnlijk heb ik dan iets fout gedaan.
Ik heb gewoon gedaan wat hier staat:
Installation:
Copy the groenewegen-chassis.scs to Own Documents/German Truck Simulator/mod
Open your trailer_storage.sii and add:
@include "definition/groene01.sii"
@include "definition/groene02.sii"
MVG
Cojones and Monkeysven, Trucksimulators.nl Trolling Team.

[quote="Scaniaboyy8"]Rook spuiten? Tjoene? FTW![/quote]

[quote="VolvoFH"]Pagga Brother :mrgreen: :mrgreen: :thumbup: :thumbup:[/quote]

Afbeelding
Gebruikersavatar
Twin
Lid
Lid
Berichten: 244
Lid geworden op: za 25 sep 2010, 00:20

Re: Stand Alone

Bericht door Twin »

monkeysven schreef:Waarschijnlijk heb ik dan iets fout gedaan.
Ik heb gewoon gedaan wat hier staat:
Installation:
Copy the groenewegen-chassis.scs to Own Documents/German Truck Simulator/mod
Open your trailer_storage.sii and add:
@include "definition/groene01.sii"
@include "definition/groene02.sii"
MVG
Ik ken die trailer niet goed genoeg om het exact uit te leggen maar neem aan dat hij SA is, (dus geen vervanger van bv. de container).

Dan is het goed wat je hebt gedaan maar dat is pas de 1e stap he.

Je moet ook de cargo toevoegen in de cargo storage (is anders dan in ETS)
En ook de cargo's bij de bedrijven toevoegen dus zijn meerdere stappen nog te gaan zoals je kan lezen in die handleiding van Kamaz.
Gebruikersavatar
monkeysven
Ere-Lid
Ere-Lid
Berichten: 1928
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 17:45
Locatie: Groesbeek (Gruusbek)

Re: Stand Alone

Bericht door monkeysven »

Ik heb het, nu geprobeerd als in de tuturial.
Alleen nu blijft mijn spel hangen bij het laden :?

MVG
Cojones and Monkeysven, Trucksimulators.nl Trolling Team.

[quote="Scaniaboyy8"]Rook spuiten? Tjoene? FTW![/quote]

[quote="VolvoFH"]Pagga Brother :mrgreen: :mrgreen: :thumbup: :thumbup:[/quote]

Afbeelding
Gebruikersavatar
Twin
Lid
Lid
Berichten: 244
Lid geworden op: za 25 sep 2010, 00:20

Re: Stand Alone

Bericht door Twin »

Lijkt me duidelijk dat je dan iets niet hebt gedaan of iets verkeerds.
Een letter teveel of te weinig, of een komma of een spatie.

Zijn allen dingen waarom hij vastloopt. dus is echt puzzelen dan.
Gebruikersavatar
monkeysven
Ere-Lid
Ere-Lid
Berichten: 1928
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 17:45
Locatie: Groesbeek (Gruusbek)

Re: Stand Alone

Bericht door monkeysven »

Ja ik ga het nog wel even doorkijken.
Maar moet dat: out_ en in_ overal of bij 1 bedrijf?

MVG
Cojones and Monkeysven, Trucksimulators.nl Trolling Team.

[quote="Scaniaboyy8"]Rook spuiten? Tjoene? FTW![/quote]

[quote="VolvoFH"]Pagga Brother :mrgreen: :mrgreen: :thumbup: :thumbup:[/quote]

Afbeelding
Gebruikersavatar
Twin
Lid
Lid
Berichten: 244
Lid geworden op: za 25 sep 2010, 00:20

Re: Stand Alone

Bericht door Twin »

Als je hem bij een bedrijf OUT zet is hij bij dat bedrijf te laden
Zet je hem IN dan is hij bij dat bedrijf te lossen.

Dus zo bepaal je zelf waar hij te laden en te lossen is.

MAAR, let op bij de minder grote bedrijven zoals Tree_et, BCP enzv.
Als er geen dds bestand in die trailer zit van dat bedrijf kan je hem daar niet laden en als je dat wel doet dan knalt je game uit als je daar gaat laden en soms al als je een stad inkomt waar dat bedrijf zit.

Dus IN kan hij staan bij alle bedrijven omdat dat lossen is, maar OUT alleen bij die bedrijven waar een skin voor aanwezig is.
Gebruikersavatar
monkeysven
Ere-Lid
Ere-Lid
Berichten: 1928
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 17:45
Locatie: Groesbeek (Gruusbek)

Re: Stand Alone

Bericht door monkeysven »

Waarschijnlijk heb ik daar iets fouts mee gedaan.
Als ik tijd heb zal ik het overnieuw doen :)
EN kijk ik of het werkt.

MVG

EDIT: ik wou deze trailer toevoegen.
En er staat dit.
27.06.2010
_____________________________________________________________________________

D-Tec Flexitrailer for German Truck Simulator
_____________________________________________________________________________

Installation:
-------------

Trailer Storage:

@include "definition/flexic1.sii"
@include "definition/flexic2.sii"
@include "definition/flexic3.sii"
@include "definition/flexic4.sii"
@include "definition/flexic5.sii"
@include "definition/flexic6.sii"
@include "definition/flexir1.sii"
@include "definition/flexir2.sii"
@include "definition/flexir3.sii"
@include "definition/flexir4.sii"
@include "definition/flexir5.sii"
@include "definition/flexir6.sii"
@include "definition/flexit1.sii"
@include "definition/flexit2.sii"
@include "definition/flexit3.sii"
@include "definition/flexit4.sii"
@include "definition/flexit5.sii"
@include "definition/flexit6.sii"


Trailer Traffic Storage:

@include "definition/flexie1_traffic.sii"
@include "definition/flexie2_traffic.sii"
@include "definition/flexic1_traffic.sii"
@include "definition/flexic2_traffic.sii"
@include "definition/flexic3_traffic.sii"
@include "definition/flexic4_traffic.sii"
@include "definition/flexic5_traffic.sii"
@include "definition/flexic6_traffic.sii"
@include "definition/flexir1_traffic.sii"
@include "definition/flexir2_traffic.sii"
@include "definition/flexir3_traffic.sii"
@include "definition/flexir4_traffic.sii"
@include "definition/flexir5_traffic.sii"
@include "definition/flexir6_traffic.sii"
@include "definition/flexit1_traffic.sii"
@include "definition/flexit2_traffic.sii"
@include "definition/flexit3_traffic.sii"
@include "definition/flexit4_traffic.sii"
@include "definition/flexit5_traffic.sii"
@include "definition/flexit6_traffic.sii"
_____________________________________________________________________________

Replaces Original cargo "flour"
_____________________________________________________________________________

For Skinning:
--------------

chassis_xx.dds = Skin of the Containerchassi
xx.dds = Skin of the Container

(xx = Company Names)
_____________________________________________________________________________

Credits:
--------

D-Tec Flexitrailer by Igor
Reefercontainer by Holli, Samson, Kamaz
Tankcontainer by Samson
Container by Tony1971
Wheel Chocks by Loogie
Skins and Textures by pauli
Rearlight Texture by Le Crossmen
Luftbälge, Chassis Mapping, Fixes, Convertion & Wheels by Ventures87
________________________________________________________________________
Dus betekent dat, dat ik alleen de trailer storage moet bewerken.
En dan als ik de cargo 'flour' kies dat ik de trailer dan krijg?

MVG
Cojones and Monkeysven, Trucksimulators.nl Trolling Team.

[quote="Scaniaboyy8"]Rook spuiten? Tjoene? FTW![/quote]

[quote="VolvoFH"]Pagga Brother :mrgreen: :mrgreen: :thumbup: :thumbup:[/quote]

Afbeelding
Gebruikersavatar
Twin
Lid
Lid
Berichten: 244
Lid geworden op: za 25 sep 2010, 00:20

Re: Stand Alone

Bericht door Twin »

Zo lees ik het ook idd.

Maar klopt niet altijd helaas want ik ben nogal eens foutjes tegengekomen in kant en klare pakken.

En in dit pack zit volgens mij ook al een fout.

Ik zie bij de trailer traffic 20 files en bij de trailer storage maar 18

Dat kan dus niet en dit zal volgens mij nooit werken zo.

De 2 eerste files van de traffic.sii komen niet in de trailer storage voor dus is onmogelijk dat dit werkt.

Deze 2 dus: @include "definition/flexie1_traffic.sii" en @include "definition/flexie2_traffic.sii"
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”