foto!!!!!!
foto!!!!!!
ik kan geen foto maken er staat geen map met screenshots heb je hiervoor een update nodig
scania V8 better 8 die klappen dan 6 die het niet snappen
een man met een klein geslacht rijd later met een brullende V8
Re: foto!!!!!!
Met F10 kun je foto's maken en map screenshots staat in mijn documenten/euro truck simulator
- tgx 18.680
- Lid
-
- Lid
ik heb et al volgende!
IK weet screenshots ùaken doen we met f10,
maar ik heb lapmtop en f10 is me geluidsknop dus daar lukt men shots niet mee.
Wie kan mij helpen?
Grtsz.
IK weet screenshots ùaken doen we met f10,
maar ik heb lapmtop en f10 is me geluidsknop dus daar lukt men shots niet mee.
Wie kan mij helpen?
Grtsz.
- Scaniaboyy8
- Lid
Kan je het niet gewoon veranderen in de instellingen? Anders moet je het wijzigen in de controls.def, maar daar kun je beter uitblijven als je er geen verstand van hebt.

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
kan je wijzigen in options - controller, dan zoeken naar screenshots en deze wijzigen.
- DutchElite
- Lid
Heey
Omdat een laptop een kleiner toetsenbord heeft vanwege ruimte-besparing hebben vele toetsen dubbele functies. Bij mij heeft f12 scroll lock als tweede functie. Ik heb een toets, hier heet die Fn dat is de functieknop voor de tweede functie zeg maar. Deze toets vasthoudend met f12 kan ik scroll lock aan en weer uit zetten.
En ik weet niet hoe oud die laptop van jouw is? Maar de moderne laptops/desktops hebben vaak ook nog een Prtsc (printscreen) knop. (kan ook een dubbele functie van een toets zijn) Die maakt gewoon een soort van foto van je beeld. Als daar op druk en daarna naar paint of Word gaat kan je die plakken door crtl+v of bewerken -> plakken! En dan kan je hier je foto/image posten!
Grtz
Omdat een laptop een kleiner toetsenbord heeft vanwege ruimte-besparing hebben vele toetsen dubbele functies. Bij mij heeft f12 scroll lock als tweede functie. Ik heb een toets, hier heet die Fn dat is de functieknop voor de tweede functie zeg maar. Deze toets vasthoudend met f12 kan ik scroll lock aan en weer uit zetten.

En ik weet niet hoe oud die laptop van jouw is? Maar de moderne laptops/desktops hebben vaak ook nog een Prtsc (printscreen) knop. (kan ook een dubbele functie van een toets zijn) Die maakt gewoon een soort van foto van je beeld. Als daar op druk en daarna naar paint of Word gaat kan je die plakken door crtl+v of bewerken -> plakken! En dan kan je hier je foto/image posten!

Grtz
-
- Lid
Okeaahh bedankt jongens heb het ondertussen al gevonden!
maar eh de afbeeldingen zijn grijz
scania V8 better 8 die klappen dan 6 die het niet snappen
- Scaniaboyy8
- Lid
Laat eens een afbeelding zien hier.

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!