ik zoek een deftige veetrailer , zo ene die bij de meeste downloads staat van mooie scania's enzo
heb al gezocht in de balk zoeken maar de foto word niet getoond
alvast bedankt
hier een foto , heb zelf nog met de scania in het zwart gereden , der is nog een download waar de trailer bij een scania vertoond word maar nergens geven ze de trailer weer
vee trailer
vee trailer
jij bent de zon, jij bent de zee , jij doet de afwas en ik kijk tv
Re: vee trailer
ik heb de trailer in stand alone maar hij gaat niet ingame , dus moet ik dat toevoegen fso maar
die handleiding is net chinees , wat kan ik doen ?
of dat iemand die handleiding deftig vertaalt want die vertaal sites werken echt slecht
alvast bedankt ,
die handleiding is net chinees , wat kan ik doen ?
of dat iemand die handleiding deftig vertaalt want die vertaal sites werken echt slecht
alvast bedankt ,
-
- Lid
- Contacteer:
wat is de d-link ik wil hem ook wel
mattyets schreef:wat is de d-link ik wil hem ook wel
maar je moet hem toevoegen en ik kan dat niet en die handleiding is niks is allemaal engels
-
- Lid
- Contacteer:
ik blijf ook dit topic volgen zodat ik het ook weet
Oke,
Ik heb een nederlandse tutorial gemaakt http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 839#p55839
Succes ermee Twin
Ik heb een nederlandse tutorial gemaakt http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 839#p55839
Succes ermee Twin
ik kand de .sii bestanden niet bewerken binnenin
snap er geen bal van
snap er geen bal van
@ twin
kan jij niet maken dat de veetrailer direct een lading heeft , dat als je hem ingame steekt dat hij direct een bepaalde lading vervangt
sommige stand alones zijn ook zo.
zou dit heel leuk vinden , ik help iedereen die mij een pb zend en zou ook graag zelf eens geholpen worden
maarja jou keuze
greetz olieeé
kan jij niet maken dat de veetrailer direct een lading heeft , dat als je hem ingame steekt dat hij direct een bepaalde lading vervangt
zou dit heel leuk vinden , ik help iedereen die mij een pb zend en zou ook graag zelf eens geholpen worden
maarja jou keuze
greetz olieeé
Zoals je in de tut kan lezen is dat erg veel werk en ben met teveel dingen bezig op het moment dus heb daar nu even geen zin in.olieeé schreef:@ twin
maarja jou keuze
greetz olieeé
Wat in mijn macht lag was een tut maken en dat heb ik dus gedaan.
Het enige verschil met jou en mij is dat ik het meer heb geprobeerd waardoor ik het nu wel kan en er geen anderen meer bij nodig heb.
Ik zou je willen aanraden om je te verdiepen in de werking van winrar en hoe je wel die files kan veranderen want je blijft op deze manier dat probleem houden dat je er anderen voor nodig hebt als je er een bij wilt zetten.
Gr. Twin
ja heb wel al 5 keer geprobeerd het is gewoon het probleem dat ik niets kan veranderen binnenin de .sii bestandenTwin schreef:Zoals je in de tut kan lezen is dat erg veel werk en ben met teveel dingen bezig op het moment dus heb daar nu even geen zin in.olieeé schreef:@ twin
maarja jou keuze
greetz olieeé
Wat in mijn macht lag was een tut maken en dat heb ik dus gedaan.
Het enige verschil met jou en mij is dat ik het meer heb geprobeerd waardoor ik het nu wel kan en er geen anderen meer bij nodig heb.
Gr. Twin
Ik zou je willen aanraden om je te verdiepen in de werking van winrar en hoe je wel die files kan veranderen want je blijft op deze manier dat probleem houden dat je er anderen voor nodig hebt als je er een bij wilt zetten.