me maat nam een week vrij omdat zen scania naar de garage moest en der moest een stuk van zen turbo afkomen van frankrijk en de post staakt daar voor 4 dagen dus nam hij direct een week vrij , en ik charter een week voor hem , ging de trailer bij zich thuis ophalen .dan maar ophalingen doen bij de groente boeren om de trailer vol te krijgen !
moest in duitsland ophalingen doen , dan vlug in duitsland eerst een echte duitse braadworst halen ! als lekker 16u snackje
dan bij de eerste boer overladen van een fransman , een kale daf en moest overladen vanaf zijn trailer dus dan maar even tegen elkaar aan rijden
Bij een andere boer , tussen al zen stallen door en dan naar zen fruitmagazijn achterwaarts door, helemaal in het gras die nog vol plassen stond door de regen die er snachts gevallen was :
Als de trailer vol zat lekker naar trondheim en oslo de trailer lossen , maar aan de deense grens wilde ik men magneet opleggen om dan door te rijden naar oslo , maar hoorde van een deen die in terugweg was ,
dat er zware controle was aan de deense grens dus ben braaf gebleven en heb voor 9 uurtjes men bed ingegaan
jij bent de zon, jij bent de zee , jij doet de afwas en ik kijk tv