Kun je toch wel instellen in het configratischerm, en dan pas instellen in GTS, doe ik wel, anders werk die niet
Je hoeft het maar één keer in te stellen hoor!
Zolid Stuurwiel
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: Zolid Stuurwiel
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
ik heb er ook zo een en bij mij werkt die wel je bij opties naar de pagina gaan waar je in kan stellen toetsenbord, toetsenbord + muis of universal controler. die laatste moet je selecteren daaronder staat iets voor sturen met disabled erbij als je daar op klikt moet je je stuur draaien dan komt er te staan X-as daaronder staat gas en rem. zelfde mee doen als met het sturen alleen zal er waarschijnlijk wel wat anders als X-as komen te staan. ik hoop je hiermee geholpen te hebben ik gebruik btw de engelse versie. dus als je de duitse hebt staat er geen disabled maar vast iets anders
je kan beter een logitech stuurwiel kopen die werkt wel op gts alle patches
groet nivek
groet nivek
je moet een stuur kopen van Logitech die heb ik ook en het werkt op alle rij-spellen.
ze zijn wel duur maar het is wel een goede kwaliteit.
groet, nivek
ze zijn wel duur maar het is wel een goede kwaliteit.
groet, nivek
Heb mijn Zolid stuur nog steeds wel. Als iemand het wilt hebben voor 10 euro mag die wel weg.
Heb zelf namelijk een Logitech gekocht.
Heb zelf namelijk een Logitech gekocht.
heb het stuur van logitech en da werkt perfeckt, ook wa sturen denk èèn van de beste en te gebruiken voor gt5 op ps3,ik geef liever iets meer maar dan werkt het ook goe