Hallo,
Ik heb me nieuw aangemeld bij jullie op de site, alleen kan geen berichten versturen k moet hiervoor geregistreerd staan bij een van de operators die dan een goedkeuring geven dat ik berichten mag posten en fotos mag plaatsen.
K wou heel wat fotos van Turkse trucks plaatsen namelijk
graag verneem ik wat van jullie kant,
Gr,
Actros
Nieuw Registratie
Re: Nieuw Registratie
Ten eerste WELKOM!kral schreef:Hallo,
Ik heb me nieuw aangemeld bij jullie op de site, alleen kan geen berichten versturen k moet hiervoor geregistreerd staan bij een van de operators die dan een goedkeuring geven dat ik berichten mag posten en fotos mag plaatsen.
K wou heel wat fotos van Turkse trucks plaatsen namelijk
graag verneem ik wat van jullie kant,
Gr,
Actros
Het plaatsen van foto's in het foto gedeelte is inderdaad gelocked. Hiervoor stuur je een pm naar 1 van de beheerders.
In alle overige fora is het plaatsen wel mogelijk.
Enjoy!
Het versturen van privé berichten is ook geblokkeerd, maar dat komt omdat je nog nieuw bent.
Zodra je 5 berichten hebt geplaatst op het forum kan je pas privé berichten gaan sturen.
Zodra je 5 berichten hebt geplaatst op het forum kan je pas privé berichten gaan sturen.
en wat is daar het nut van als ik vragen mag
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Dan weet je zeker dat het geen spam-bots zijn iedereen PM enzo sturen, maar dat het gewoon echte lede zijn.
Nou zul je waarschijnlijk denken, ja, maar een spambot kan ook eerst 5 berichten spammen.
Daar heb je gelijk aan dan, maar dit is ook opgelost doordat je eerste vijf berichten gekeurd moeten worden door een moderator/beheerder
Nou zul je waarschijnlijk denken, ja, maar een spambot kan ook eerst 5 berichten spammen.
Daar heb je gelijk aan dan, maar dit is ook opgelost doordat je eerste vijf berichten gekeurd moeten worden door een moderator/beheerder
aha dat weten we dn ook weer
slim gevonden jonges
slim gevonden jonges
Ben ook nieuw maar heb geen last van gehad alleen van de mods ik kan die niet vinden en openen
Weet iemand hoe dit kan???
Weet iemand hoe dit kan???
Sitting behind my computer, looking to the starts and thinking: where the **** is my roof?
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Je moet ze niet openen maar opslaan op je bureaublad bijv. Vandaar uit plaats je hem in de mod map van de betreffende game.
Omdat de laatste persoon die een vraag stelde al maande niet heeft gereageerd en omdat de vraag van de topicstarter is beantwoord:
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |
~Blijven Rollen Zonder Dollen~