omdat ik later wil gaan charteren voor n&k spedition wilde ik een trailer skinnen
ik heb een pack van schmitz trailers (standalone) ik koos voor degene van eurogoodies te skinnen omdat ik meest voor eurogoodies rij maar
als ik skin zie ik nergens de weergave op paint van men palletbakken de opbergkisten onder de trailer, en alles is in wit of blauw in paint , ik krijg ze dus niet blauw,
ook meld ik als ik skinde (het is me eerste trailer skin ) dat het de normale trailer van ets was in paint(wel de vorige firma skin van de schmitz pack) maar ingame de mooie schmitz trailer ,
maar de normale ets trailers hangen er helemaal geen opbergkisten aan
en in de "pack" is ieder bedrijf in ets een andere firma op de trailer en andere opbergkisten kleuren..
hier wat screens:
kan iemand me helpen?
alvast bedankt !
trailer skin (krijg de opbergkist niet in juiste kleur) help
trailer skin (krijg de opbergkist niet in juiste kleur) help
jij bent de zon, jij bent de zee , jij doet de afwas en ik kijk tv
Re: trailer skin (krijg de opbergkist niet in juiste kleur)
of moet dat worden opgelost met zmodeler of zo? hier kan iemand misschien op antwoorden.
heb het wel niet op me pc staan. maar wel een maat van me
heb het wel niet op me pc staan. maar wel een maat van me
- tgx 18.680
- Lid
ik wil wel even kijken of ik je kan helpen maar dan heb ik wel een link nodig.
ik kan niet met zmolder werken ,maar wil wel even met paint kijken of ik misschien iets kan vinden.
ik kan niet met zmolder werken ,maar wil wel even met paint kijken of ik misschien iets kan vinden.
heb het zelf kunnen oplossen met wat zoeken .
mag een slotje op.
mag een slotje op.
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |