weet iemand hoe dit komt ???
als iemand een oplosing hebt hoor ik het graag
lichten doen raar ???
Re: lichten doen raar ???
Dat is volgens mij een fout een Zmodeler misschien iemand met Zmodeler kan dat verhelpen maar ik weet het niet zeker hoor
Ik drink bier, ik rook wiet, ik ben Ajacied.
Nee dit is een pixel fout van je grafische kaart, misschien is hij overheated ofzo. Het is geen Z-moddler fout, want ik heb dit werkelijk nog nooit gezien, en ik heb al een aantal maal met deze combi van NewS gereden.
Dit komt omdat je met de patch speelt en de LED mod gebruikt voor de trailer( of die zit op de trailer zelf)
Verwijder de patch of trailer en het moet opgelost zijn (of de lichten effecten mod ofzo)
Hoort trouwens bij BUGS en niet bij request
Verwijder de patch of trailer en het moet opgelost zijn (of de lichten effecten mod ofzo)
Hoort trouwens bij BUGS en niet bij request
lol maar jammer voor jou
het is een truck voor v1.2
of je moet het op opengl proberen dan heb je het niet meer.
ik het er eerst ook last van op directx en op opengl had ik er geen last meer van.
ik het er eerst ook last van op directx en op opengl had ik er geen last meer van.
er is zoveel mooier, dan een scania V8. Je moet het enkel maar willen zien.
zet dit in je onderschrift als je tegen hackers bent.http://i39.tinypic.com/2yws37d.jpg.
Ik heb dat probleem ook.
Ik heb de gold edition van ETS.
Dus daar zit de patch al bij ingebakken.
Ik ga eens kijken wat er gebeurt als ik andere videokaartdrivers erop zet.
Heb een ati radeon 9600 (256MB) videokaart erin zitten, de kaart kan hem wel aan dus daar ligt het niet aan.
Heb een ati radeon 9600 (256MB) videokaart erin zitten, de kaart kan hem wel aan dus daar ligt het niet aan.
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Ik heb hetzelfde, wat ik ook doe (alle flarepacks getest), ze doen het niet.
Ik had eerst ook een 256 mb videokaart, daar draaide ETS vet langzaam op(zowel directx als opengl) nu heb ik geforce 9500 GT en daar draait hij vlekkeloos opcoolbody schreef:Ik heb dat probleem ook.