nee hoor, die is gewoon voor ETS 1
maar nou kunnen we wel een wellus - nietus spelletje gaan spelen, dus later we er maar over ophouden
Euro Truck Simulator 2
- daffer
- Lid
Re: Euro Truck Simulator 2
heb nog een idee viese ramen door stof regen en dat je ze met ruiten sproeier weer kan schoonmaken enzo ook dat er sterejes in je raam kunnen komen
en dat je truck in wastraat kan
en dat je truck in wastraat kan

Dat is de tweede keer in een week berr. Staat er toch, ETS2 link.berr schreef:nee hoor, die is gewoon voor ETS 1
maar nou kunnen we wel een wellus - nietus spelletje gaan spelen, dus later we er maar over ophouden

ja, maar dan verwijst die link mij naar de site van ETS 1, en die foto's die op die site staan zijn ook duidelijk van ETS 1
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Ha, bij mij niet, maar erwin heeft gelijk, net als ik!
Nog een idee:
- Dat truck ook vies wordt en dat je door de wasstraat moet met je truck!
- Ook ''Groningen'' in Nederland.

Nog een idee:
- Dat truck ook vies wordt en dat je door de wasstraat moet met je truck!
- Ook ''Groningen'' in Nederland.

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Als het waar is wat scs gezegd heeft en er komen meer steden, dan zal Groningen daar vast bij zitten 

- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Ja, zou ik wel leuk vinden
Maar als er al meer steden komen is dat ook al goed, i.p.v. maar één stad ''Amsterdam'' in NL in ETS

Maar als er al meer steden komen is dat ook al goed, i.p.v. maar één stad ''Amsterdam'' in NL in ETS

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Khoop dat Maastricht Eindhoven Amsterdam Rotterdam beetje de hoofdsteden erbij zitten
vergeet Utrecht niet, is tenslotte het punt waar alle snelwegen bij elkaar komen.rick728 schreef:Khoop dat Maastricht Eindhoven Amsterdam Rotterdam beetje de hoofdsteden erbij zitten
en ik hoop zeker dat er ook files in komen, dan bedoel ik dus niet dat ze meteen vol op de rem staat wat voorkomt in GTS en ETS
wat ik ook liever niet meer tegenkom in ets2 is dat ze als het verkeer de snelweg opkomt eerst heel langzaam gann rijden en opeens harder
leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
als dit niet lukt PM me dan.