beginner

Hier kan over Euro Truck Simulator gepraat worden.
Plaats reactie
Spyro
Lid
Lid

beginner

Bericht door Spyro »

Ik heb een vraag ivm het uit bouwen van een truck ik zie zoveel mooie trucks en trailers wie kan en wil mij dat uit leggen.
Ik heb ets gold.

mvg Spyro
:roll:
berr
Lid
Lid

Re: beginner

Bericht door berr »

dit staat hier wel heel erg verkeert hoor :? :roll:

Scaniaboyy8: Meld dit A.U.B i.p.v zelf een reactie plaatsen, dat haalt niets uit.
Scaniaboyy8
Lid
Lid

Bericht door Scaniaboyy8 »

Een vrachtwagen optuigen doe je m.b.v Zmodeler. Echter, als je niet eens weet met welk programma het moet, lijkt het me niet goed daar direct mee te beginnen. Dit programma, is héél moeilijk te begrijpen. En ik weet niet hoelang je dit spel nog wil spelen, maar wil je Zmodeler goed onder de knie krijgen, en dan bedoel ik ook goed, ben je minimaal 2 jaartjes zoet, en geloof me, dan ken je nog niet alles. In een half jaartje, met goed begleiding, kan je misschien onderdelen op je truck zetten, en hem goed ingame krijgen. Maar dan ben je er nog lang niet.

En als je wil beginnen, zeg ik je alvast dat het ingame krijgen van de truck, een hele lastige klus is, ook de kleuren zijn lastig goed te krijgen als beginner.
Afbeelding

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Spyro
Lid
Lid

Bericht door Spyro »

Scaniaboyy8 schreef:Een vrachtwagen optuigen doe je m.b.v Zmodeler. Echter, als je niet eens weet met welk programma het moet, lijkt het me niet goed daar direct mee te beginnen. Dit programma, is héél moeilijk te begrijpen. En ik weet niet hoelang je dit spel nog wil spelen, maar wil je Zmodeler goed onder de knie krijgen, en dan bedoel ik ook goed, ben je minimaal 2 jaartjes zoet, en geloof me, dan ken je nog niet alles. In een half jaartje, met goed begleiding, kan je misschien onderdelen op je truck zetten, en hem goed ingame krijgen. Maar dan ben je er nog lang niet.

En als je wil beginnen, zeg ik je alvast dat het ingame krijgen van de truck, een hele lastige klus is, ook de kleuren zijn lastig goed te krijgen als beginner.
Bedankt Scaniaboyy8 voor je uit leg en het lijk me dan beter om eerst maar eens meer bezig houden met het spel en met de tijd me stil aan in te verdiepen.
Scaniaboyy8
Lid
Lid

Bericht door Scaniaboyy8 »

Lijkt me een goed idee. Ik hoop voor je dat je iemand kent die dit programma al een beetje onder de knie heeft. Want begeleiding is niet direct nodig, maar het is wel zéér handig!

Verder zou leren skinnen ook niet slecht zijn. Of heb je dit al onder de knie? Zo niet, skinnen is de truck eigenlijk painten, de truck mooier maken met striping bijvoorbeeld. Bij "Handleidingen" staat een handleiding hoe je moet skinnen, en als je ergens tegenaan loopt kun je het forum doorzoeken, daar zul je je vraag denk ik wel vinden.

Verder vermeld ik erbij dat Zmodeler, het programma waarmee je trucks optuigt $60 kost. Echter is deze ook illegaal te verkrijgen, maar daar helpen we op geen enkele manier mee. Ik wil je dus niet afschrikken om je erin te verdiepen. ;)
Afbeelding

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”