Game crashed

Hier kan over German Truck Simulator gepraat worden.
Plaats reactie
pantrofl
Lid
Lid

Game crashed

Bericht door pantrofl »

Hey mensen.

Ik heb een vaag iets. Ik heb wat nieuwe mods gedownload, maar nadat ik deze mods gedownload heb loopt mijn opgeslagen spel niet meer, ik kan een nieuw spel beginnen, maar mijn spel waar ik al mee bezig was loopt niet meer (hij crashed tijdens het laden).

Enige tips of suggesties voor wat ik verkeerd kan doen? Ik heb zelf de gedownloade mods weer uit de map gehaald maar nu loopt het alsnog niet. :?

Bvd.

Edit: Ik kan ook oudere opgeslagen spellen laden, alleen mijn huidige niet. Liever dat ik bij mijn huidige spel kan aangezien ik anders iets van 20 levels verlies.
berr
Lid
Lid

Re: Game crashed

Bericht door berr »

1. ja kan eens probeeren als je hem op Opengl hebt op DirecX te zetten en als je hem op DirecX hebt moet je hem eens op OpenGL zetten
2. misschien is de mod niet voor de versie die jij hebt

tip:
haal alle mods uit je mod map, zet ze 1 voor 1 weer in je mod map, bij elke mod die je er in stopt kijk je of je savegame het doet, als hij het doet, zet je er weer een mod bij in, als die het doet zet je de volgende er weer in, en zo ga je door tot je een mod hebt gevonden die het niet doet, die gooi je eruit, en dan heb je de boosdoener gevonden
pantrofl
Lid
Lid

Bericht door pantrofl »

Bedankt voor de tip!

Het heeft helaas niet gewerkt. Maar ik heb besloten dat ik dan wel verder ga met een oudere opgeslagen spel.

Trouwens, merkt iemand anders ook dat de scania's voor GTS 1.00 / 1.02 (met name: benton brothers, r580 v2, r730 allemaal Class A) erg smal zijn? Zelfs met de ingame trailers steken deze nog een stuk uit aan de zijkanten, is dit normaal?
pantrofl
Lid
Lid

Bericht door pantrofl »

Sorry voor het dubbel posten maar ik heb een andere vraag over de "P.E.F 0.3 map". Zijn er dingen die ik er bij moet downloaden of zo? Of is er iets in opties wat ik over het hoofd zie? Want ik krijg echt een slechte FPS als ik op de nieuwe delen van de map rijd.

Mijn PC componenten zijn:

e8400 (3.0 Ghz dual core)
8800 GT (512 Mb)
4GB intern geheugen

Ik neem aan dat dit toch wel voldoende moet zijn?
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”