Heey,
Ik speel het spel al een tijdje en tevens ook ETS maar ik had toch een vraag.
Als ik stilsta of aan het rijden ben en ik stuur met mijn Logitech G27 snel helemaal naar rechts of links dan reageert het stuur in het spel iets later.
Dus misschien om het nog duidelijker uit te leggen:
Ik sta stil en ik stuur snel helemaal naar rechts/links dan gaat het stuur in het spel iets langzamer.
Ik denk dat dit wel hoort want in het echt is het stuur in een vrachtwagen ook zwaarder denk ik maar is hier een patch ofiets voor?
Het sturen met GTS
Re: Het sturen met GTS
volgens mij is dit niet verbeterd/veranderd in een patch
Heb je instellingen in spel zelf geprobeerd aan te passen? Want als je met iets anders stuurt dan toetsenbord kun je reactie van sturen aanpassen.
- 0108daniel
- Lid
Klopt heb ik naar gekeken en ook de sensivity aangepast.Goldy21 schreef:Heb je instellingen in spel zelf geprobeerd aan te passen? Want als je met iets anders stuurt dan toetsenbord kun je reactie van sturen aanpassen.
En dat heeft helemaal geen invloed?
- 0108daniel
- Lid
Nee, als ik langzaam stuur gaat het goed maar wil ik parkeren ofzo dat ik sneller moet sturen dan zit er ongeveer een seconden tussen dat het stuur op zijn eind positie is in het spel.Goldy21 schreef:En dat heeft helemaal geen invloed?
ja, dat is eigenlijk ook logish, het stuur voor de PC kan meestal een kwartslag draaien of iets meer,
en het stuur in een echte vrachtauto moet veel vaker ronddraaien, dus dat stuur in het spel ook
dus als jij dan een kwartslag draait tot die niet verder wil, moet het stuur in het spel zijn rondjes nog doen
en het stuur in een echte vrachtauto moet veel vaker ronddraaien, dus dat stuur in het spel ook
dus als jij dan een kwartslag draait tot die niet verder wil, moet het stuur in het spel zijn rondjes nog doen
G27 kan helemaal draaien zover ik het weet Net als in echte auto.berr schreef:ja, dat is eigenlijk ook logish, het stuur voor de PC kan meestal een kwartslag draaien of iets meer,
ow, oke, dan zou het stuur en het stuur in de game het gewoon in de goede verhouding moeten sturen,
maar als je met de pijltjes stuurt, dan reageert het stuur ook redelijk langzaam, dus dat zal dan met stuur ook wel zo zijn
maar als je met de pijltjes stuurt, dan reageert het stuur ook redelijk langzaam, dus dat zal dan met stuur ook wel zo zijn
Nou ik zelf speel altijd met Toetsenbord. En me pijltjes toetsen of W,A,S,D toetsen reageren anders gewoon normaal hoor.
En met muis sturen reageert het ook gewoon normaal.
Maar G27 is best bekend met dit probleem bij sommige spellen, lees ik vaak op forums. Heb hem zelf nog niet omdat ik geen geld voor heb dus kan niet zeggen of het echt zo is.
En met muis sturen reageert het ook gewoon normaal.
Maar G27 is best bekend met dit probleem bij sommige spellen, lees ik vaak op forums. Heb hem zelf nog niet omdat ik geen geld voor heb dus kan niet zeggen of het echt zo is.