Ik vroeg me af of er ook nederlandse tutorials van GTS editor zijn.
Heb wel die van Glenn maar het is niet zo dat ik helemaal geen engels kan maar om het helemaal te snappen doe ik het ook weer niet
Had ook al op youtube gekeken maar daar zijn de meeste duits.
GTS Editor tutorials
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: GTS Editor tutorials
Ik ken alleen maar Duitse & Engelse
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Als je een Geschreven Engelse Tutorial hebt stuur ff een PM maar mij met Tutorial. Vertaal ik wel ff voor jou
Maar dan wel zo als het staat en niet zo als films op tv worden voor 50% goed vertaald
Maar dan wel zo als het staat en niet zo als films op tv worden voor 50% goed vertaald
- 0108daniel
- Lid
Haha dan zal ik het zelf wel vertalen via vertalen.nuGoldy21 schreef:Als je een Geschreven Engelse Tutorial hebt stuur ff een PM maar mij met Tutorial. Vertaal ik wel ff voor jou
Ik zou zeggen succes Vertalen.nu werkt voor geen meter. En euhmm ik heb 9 jaar engels gehad dus weet bijna zeker dat ik het beter dan vertalen.nu vertaal
- 0108daniel
- Lid
Haha bewijs het eens zou ik zeggenGoldy21 schreef:Ik zou zeggen succes Vertalen.nu werkt voor geen meter. En euhmm ik heb 9 jaar engels gehad dus weet bijna zeker dat ik het beter dan vertalen.nu vertaal
@Hierboven; rechtsonderaan staat "Powered by Google", dat zegt genoeg, denk ik.
- 0108daniel
- Lid
Bij mij staat Powered by phpBBjurrie100 schreef:@Hierboven; rechtsonderaan staat "Powered by Google", dat zegt genoeg, denk ik.
- 0108daniel
- Lid
Iemand die engelse kan vinden?
Ik zie er niet veel
Of hoe je simpel een recht stuk weg moet maken waar ik op kan rijden dan ben ik al blij:D
Ik zie er niet veel
Of hoe je simpel een recht stuk weg moet maken waar ik op kan rijden dan ben ik al blij:D
PHPBB is een forum, dus lijkt me stug.:')0108daniel schreef:Bij mij staat Powered by phpBBjurrie100 schreef:@Hierboven; rechtsonderaan staat "Powered by Google", dat zegt genoeg, denk ik.