Je kunt het spel in meer dan 10 verschillende talen veranderen,als hij daar maar naartoe gaat wat ik zeg.
Start het spel,daar waar je new game en load game ziet,staat ook options,klik daarop,krijg je nieuw scherm en rechts onderaan zie je gameplay staan,klik daarop,krijg je scherm met bovenaan language is dan english,rechts naast englisch zie je een pijltje,klik op dat pijltje en er verschijnt een rijtje met talen,en Dutch is nederlands in het engels,klik daarop en je spel is in het nederlands
Heb net win 7 erop gezet,moet even paint leren nu,als ik dat onder de knie heb zal ik een foto plaatsen,want 1 foto zegt meer dan 1000 woorden.
Nederlandse German Truck Simulator
Re: Nederlandse German Truck Simulator
Laatst gewijzigd door Ad500 op wo 22 dec 2010, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- 0108daniel
- Lid
Heb ervaring in computers en spellen dus ik weet het te vinden hoor.Ad500 schreef:Je kunt het spel in meer dan 10 verschillende talen veranderen,als hij daar maar naartoe gaat wat ik zeg.
Start het spel,daar waar je new game en load game ziet,staat ook options,klik daarop,krijg je nieuw scherm en rechts onderaan zie je gameplay staan,klik daarop,krijg je scherm met bovenaan language is dan english,naast englisch zie je een driehoekje,klik op dat driehoekje en er verschijnt een rijtje met talen,en Dutch is nederlands in het engels,klik daarop en je spel is in het nederlands
Heb net win 7 erop gezet,moet even paint leren nu,als ik dat onder de knie heb zal ik een foto plaatsen,want 1 foto zegt meer dan 1000 woorden.
Maar er staat alleen engels en duits.
De patches aanpassen/veranderen werkt ook niet.
Heb het spel op englisch gezet,zodat hij het beter begrijpt.
- 0108daniel
- Lid
Ad500 schreef:Heb het spel op englisch gezet,zodat hij het beter begrijpt.
<Foto's>
Ik snapte het al hoor:P
Ik heb ook Austria Edition gehad maar dat was een uur versie:( daar kon ik wel Nederlands kiezen.
Scaniaboyy8: Geen afbeeldingen citeren!
bij mij staat er daar maar één, ik kan alleen uit duits kiezen
Waar heb jij spel gehaald?berr schreef:bij mij staat er daar maar één, ik kan alleen uit duits kiezen
Ik heb zelf spel via Bol.com besteld en betaalde 29.95 voor. En wat ik wel raar vind is dat ik Engelse kreeg.
En met Patches dat ik installeerde kreeg ik ook nog Duitse taal erbij. Maar heb zelf geen NL
ik heb hem gekregen van mijn broer, ik weet niet waar hij hem vandaan heeft
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Illegaal zeker
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
nee, ik heb hem legaal
maar als je hem illegaal hebt, werkt het dan niet?
maar als je hem illegaal hebt, werkt het dan niet?
Laatst gewijzigd door berr op wo 22 dec 2010, 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- monkeysven
- Ere-Lid
Daar gaat het toch niet over.
We kunnen hem beter helpen
We kunnen hem beter helpen