Heey,
Ik heb de demo pas gedownload van GTS en die was Nederlands.
Jammer genoeg kon ik die maar een uur spelen maar nu heb ik het volledige spel maar daar kan ik geen Nederlands kiezen dus heb ik het spel nu in het engels
Weet er iemand een patch o.i.d. om het naar het Nederlands om te zetten?
Of is hier een multi languages voor.
Gr. Daniel
Nederlandse German Truck Simulator
- 0108daniel
- Lid
Re: Nederlandse German Truck Simulator
Om eerlijk te zijn zou ik zelf niet weten. Ik heb hem zelf Engels gekocht, en elke patch die ik installeer is weer Engels.
Maar heb wel ooit gehoord dat het wel in Nederlands was. Ik zal helpen met zoeken als iemand me voor is dan heb ik alsnog me best gedaan
Maar heb wel ooit gehoord dat het wel in Nederlands was. Ik zal helpen met zoeken als iemand me voor is dan heb ik alsnog me best gedaan
volgens mij kan je dit niet veranderen door er een patch in te zetten, dan blijft hij volgens mij gewoon in de taal die je er eerst ook in had,
in dit geval engels
in dit geval engels
Dan zou die bij hem Nederlands moeten blijven. Want hij had Trail in Nederlands.
ja, de trail/demo is in het nederlands, maar nu heeft hij de volledige versie, en die is er niet in het nederlands dacht ik, en ook niet als je er een andere patch in stopt volgens mij
Ik heb GTS gewoon in het nederlands,legaal via GTS site gedownload.
Opties/spel en dan bovenaan kun je hem in je gewenste taal veranderen.
- 0108daniel
- Lid
Maar dan heb je toch een uur versie? want ik kan hem maar een uur spelen hoewel ik em wel in het nederlands heb.Ad500 schreef:Ik heb GTS gewoon in het nederlands,legaal via GTS site gedownload.
Na dat uurversie koop je hem on-line,en kun je hem bij opties zoals ik hierboven beschrijf in het nederlands zetten.
- 0108daniel
- Lid
Oooh okee! maar kan ik hem dan op een CDtje zetten ofzo? want als mijn PC crasht moet ik hem dan weer opnieuw kopen? nee toch?Ad500 schreef:Na dat uurversie koop je hem on-line,en kun je hem bij opties zoals ik hierboven beschrijf in het nederlands zetten.
Ad500: wat jij zegt kan misschien wel, maar bij heeft de volledige versie al zegt hij, dus dan koopt hij hem niet nog eens denk ik