Teken topic.
Re: Teken topic.
die container is nu ook al af hoor ik ging dat dak verlagen dan komt de bak mooier uit snappie?Scaniaboyy8 schreef:Ja, ik zie het Berr. Ik zei ook ik heb er niet echt verstand van, maar vanuit mijn ogen leek een hogere container me mooier. Maar het is S\8/en zijn vrachtwagen, dus hij moet kijken naar wat hij mooi vindt.

waarom zet je er dan niet direct een highline dak op in plaats van hem van een topline naar een highline te verlagen?
-
- Lid
hallo iedereen,
ik ben nieuw op dit forum en heb een vraagje.
ik zag allemaal vreselijk mooie tekeningen van auto's en nu is mijn vraag waar download je zo'n programma waarin je vrachtwagens kunt tekenen.
groeten,
pieter
ik ben nieuw op dit forum en heb een vraagje.
ik zag allemaal vreselijk mooie tekeningen van auto's en nu is mijn vraag waar download je zo'n programma waarin je vrachtwagens kunt tekenen.
groeten,
pieter
dit kun je gewoon met paint doen, dit zit standaard op elke computer
als je MSN hebt, wil ik je via MSN wel uitleggen hoe het werkt en heb ik wel een paar standaard/blanco modellen voor jou
als je MSN hebt, wil ik je via MSN wel uitleggen hoe het werkt en heb ik wel een paar standaard/blanco modellen voor jou
die standaards ken je ook gewoon op v8power.nl downloaden
(op het forum)

110 120 130 geen enkel probleem
schroevendraaier koevoet flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
schroevendraaier koevoet flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
dat topic is weg
Het programma heet paint pieter, en dat is volgens mij een standaart programma.
je valt in de herhaling, je zegt echt gewoon precies hetzelfde als mij
mijn zin: dit kun je gewoon met paint doen, dit zit standaard op elke computer
jouw zin: Het programma heet paint pieter, en dat is volgens mij een standaart programma.
mijn zin: dit kun je gewoon met paint doen, dit zit standaard op elke computer
jouw zin: Het programma heet paint pieter, en dat is volgens mij een standaart programma.