cement mixeer

Hier kan over German Truck Simulator gepraat worden.
Gesloten
Goldy21
Lid
Lid
Contacteer:

Re: cement mixeer

Bericht door Goldy21 »

berr schreef:goldy21, waar heb ik hier gezegt dat je pc het niet aan kan dan?
het enige wat ik zeg is dat je waarschijnlijk verkeerd hebt gedaan, omdat hij het niet doet
en daarna zei ik dat het wel aan je pc zal liggen, dan zeg ik nog niet dat je pc het niet aan kan
je kan er gewoon niet tegen dat er iets over je pc gezegt wordt (en daarbij lees je ook nog eens verkeerd)

maar je wou wat over mijn pc weten, waar kan ik dat vinden?
We waren weer ontopic maar jij wilt weer mongool uithangen nou goed dan.

het is niet verkeerd gemeld en het werkt wel, dan zal het wel aan jouw pc liggen, want bij mij werkt het gewoon

Daar zeg je het al zal aan je pc liggen.

En ik zie nu hoezo een mongool jij bent. Jij zegt wat over andermans pc maar jij weet niet eens hoe je gegevens van je pc kan vinden. Het is te zien dat je nog in groep 1 hoort te zitten. Zou je aub helemaal niet meer willen reageren op deze forum? Want alle reacties van jou wijzen erop dat je mongooltje bent.

En nu weer graag ontopic ga me woorden niet meer verspillen aan mongolen.
jojo
Lid
Lid

Bericht door jojo »

Goldy, laten we het leuk houden ja en zeker zo rond de kerst, vrede op aarde enz. gr jojo
berr
Lid
Lid

Bericht door berr »

goldy21 jij moet lessen in lezen nemen, begin dan maar weer ik groep 1, want jij echt niet lezen
want ik zei niet dat je pc het aankan, ik zei dat het wel aan jou pc zal liggen (lees deze zin aub even 10 keer door, misschien snap je het dan)
want dit werk gewoon

je lijkt zelf ook wel wat op een mongooltje

en om jou een pleziertje te doen, ik zal niet meer reageren in dit topic (en ook niet meer lezen, dus zeg maar lekker wat je zeggen wil, ik lees het toch niet)
Scaniaboyy8
Lid
Lid

Bericht door Scaniaboyy8 »

Jaja zo kan hij wel weer.
Topic gesloten
Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend Slotjezien?
Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link.
Afbeelding

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Gesloten

Terug naar “Algemeen”