cement mixeer

Hier kan over German Truck Simulator gepraat worden.
Gesloten
berr
Lid
Lid

Re: cement mixeer

Bericht door berr »

het is niet verkeerd gemeld en het werkt wel, dan zal het wel aan jouw pc liggen, want bij mij werkt het gewoon
Goldy21
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Goldy21 »

berr schreef:het is niet verkeerd gemeld en het werkt wel, dan zal het wel aan jouw pc liggen, want bij mij werkt het gewoon
Sorry maar ik moet je gewoon wat vertellen berr.

Overal waar ik iets op forum zie dat mensen melden dat iets niet goed doet of dergelijke is het bij jou gelijk antwoord het ligt aan jouw pc.
Hou je bek nou eens dicht met dat het ligt aan jouw pc. Wat voor een pc heb jij dan dat het bij jou altijd goed is?
Durf te wedden dat je echt geen betere pc hebt dan mij of dat iemand die onlangs problemen had met mods en had een pc met 6GB ram en 1GB graka.

Als je niks beters te melden hebt of gewoon ff helen hou je bek dicht dan en reageer niet.

Blok me maar en verwijder me van forum maar ik moest het zeggen.
Twin
Lid
Lid

Bericht door Twin »

Goldy21 schreef:Cheat voor speciale transporten werkt bij mij niet :roll: Het staat verkeerd vermeld hier in topic of die bestaat gewoon niet :P

Er is een mod in omloop waarmee je alle speciale cargo's als normale cargo's kan laden bij de docks.

En betreft Berr ben ik het met je eens en probeerde het hem wat genuanceerder duidelijk te maken.
Goldy21
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Goldy21 »

Twin schreef:
Goldy21 schreef:Cheat voor speciale transporten werkt bij mij niet :roll: Het staat verkeerd vermeld hier in topic of die bestaat gewoon niet :P

Er is een mod in omloop waarmee je alle speciale cargo's als normale cargo's kan laden bij de docks.

En betreft Berr ben ik het met je eens en probeerde het hem wat genuanceerder duidelijk te maken.
Probleem is zulke jongeren van 13 a 14 jaar als hem kun je niks duidelijk maken. Als ze eenmaal iets zien staan herhalen ze het steeds. Ik bedoel niet iedereen van die leeftijd dat jullie het weten :) want ik ben niet een die iedereen van zelfde leeftijd of dergelijke gelijk ziet :) .

Dit is ook de reden dat ik zelf eigenlijk met support site's ben gestopt. Enige wat ik te doen had was zulke mensen waarschuwen en berichten verwijderen. Er zitten altijd mensen bij die voor anderen alles verpesten en mensen kwaad krijgen.
Scaniaboyy8
Lid
Lid

Bericht door Scaniaboyy8 »

Zo, iedereen zijn zegje gedaan? Back tooooo the topic. :P

Wat betreft slechte PC: Zolang hier nog geen enkel teken van is, is het gewoon een slechte optie.

Tip: Zeg niet meteen je PC kan het niet aan, want dat is het laatste waar je naar kijkt, tenzij de tekenen er duidelijk op wijzen dat het door de PC komt. Zoek eerst verder, kom met andere opties, en dan kan je nog altijd terugvallen op een slechte PC. Maar als een mod niet loopt, is de kans nihil dat dit aan de PC ligt. Want je ETS of GTS crasht niet als je een te zware mod erin hebt, althans daar heb ik nog geen ervaring mee.

Zo, dat was mijn zegje, kunnen we dan nu ontopic gaan?
Afbeelding

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Goldy21
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Goldy21 »

Tuurlijk kunnen we nu weer ontopic gaan :D

Alleen ik snap nog steeds niet waarom die cheat voor speciale transport bij mij niet doet :( alle andere cheats doen het wel.
Michael1234
Lid
Lid

Bericht door Michael1234 »

als ik het me goed herrinner kan het, na dat je de cheat heb ingevoerd, even duren voor je dat mailtje krijgt met de speciale vracht.
Goldy21
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Goldy21 »

Ok dan moet ik even wachten dus :) dacht dat je gelijk een achterop kreeg :P
Twin
Lid
Lid

Bericht door Twin »

Goldy21 schreef:
Twin schreef:

Probleem is zulke jongeren van 13 a 14 jaar als hem kun je niks duidelijk maken. Als ze eenmaal iets zien staan herhalen ze het steeds. Ik bedoel niet iedereen van die leeftijd dat jullie het weten :) want ik ben niet een die iedereen van zelfde leeftijd of dergelijke gelijk ziet :) .

Dit is ook de reden dat ik zelf eigenlijk met support site's ben gestopt. Enige wat ik te doen had was zulke mensen waarschuwen en berichten verwijderen. Er zitten altijd mensen bij die voor anderen alles verpesten en mensen kwaad krijgen.
Sorry Scaniaboy, maar wil er nog een ding over kwijt en dan laat ik het los.

Ik vind het verkeerd om Berr geheel af te breken zoals het nu lijkt in dit topic.

Hij is een lid die veel reageert op anderen en soms idd wat te enthousiast zoals al is beschreven door Coldy21 en mezelf, maar als ik moet kiezen tussen die andere 7000 leden die nooit iets doen op dit forum en Berr, dan is het met leden als hij toch in ieder geval wat leven hier op het forum wat ik wel leuker vind.
Daar komt bij dat hij ook zinnige dingen heeft gezegt.

Back on topic.

Je kan als je met die cement mixer en of andere special cargo's wilt rijden de speciale cargo toevoegen in het rijtje normale cargo's bij alle compagnies waar je hem wilt hebben.

Ps. Ik heb dat modje gevonden waarbij je alle special cargo's vanaf het begin bij alle doks kan laden.
Is een scs file wat je zo in je mod folder kan zetten.
( geen idee wie het heeft gemaakt maar als je er naar kijkt kan je dit ook zelf maken of aan passen).

Link: http://www.multiupload.com/P8U7GC6MUK

Gr. Twin
berr
Lid
Lid

Bericht door berr »

goldy21, waar heb ik hier gezegt dat je pc het niet aan kan dan?
het enige wat ik zeg is dat je waarschijnlijk verkeerd hebt gedaan, omdat hij het niet doet
en daarna zei ik dat het wel aan je pc zal liggen, dan zeg ik nog niet dat je pc het niet aan kan
je kan er gewoon niet tegen dat er iets over je pc gezegt wordt (en daarbij lees je ook nog eens verkeerd)

maar je wou wat over mijn pc weten, waar kan ik dat vinden?
Gesloten

Terug naar “Algemeen”