hallo mensen ik heb ets gekocht . maar telken als ik net bezig ben en ik ga de snelweg op loopt ie vast en dan blijft het beeld staan en dan valt ie weg weet iemand hoe dan komt
alvast bedankt gr jor
vastlopen
Re: vastlopen
het geubeeurd alleen in amster maar als ik begin in polen doet ie het mega goe ??
Scania R380 Heisterkamp/oldezaal
> Jordy <
> Jordy <
misschien trekt je pc hem op dat punt niet?
kijk eerst maar eens of je systeem dingen met de systeemeisen van het spel hetzelfde zijn
kijk eerst maar eens of je systeem dingen met de systeemeisen van het spel hetzelfde zijn
heb ik al gedaan met me opa de laptop is helemaal op ge frist ?
Scania R380 Heisterkamp/oldezaal
> Jordy <
> Jordy <
ja, je hebt een laptop, die hebben meestal al een stuk minder geheugen als een gewone PC
wij hebben ook 2 laptops en 2 computers, en op die computers doet hij het wel, maar op die laptops niet
wij hebben ook 2 laptops en 2 computers, en op die computers doet hij het wel, maar op die laptops niet
Ja, klopt ik heb ook een laptop waar ik ets op zet maar ik gebruik vaker deze vaste pc
ik zeg toch ook niet dat er iets mis is met een laptop, ze hebben alleen minder geheugen als een vaste PC
welk bestuurings systeem heb jij?
want ik heb ets op vista gehad en daar had ik het zelfde probleem en nu met windows 7 niet meer.
xp weet ik het niet hoe het zit.
want ik heb ets op vista gehad en daar had ik het zelfde probleem en nu met windows 7 niet meer.
xp weet ik het niet hoe het zit.
ejc, op XP doet hij het ook heel goed, die PC heb ik ook gehad