Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
waarschijnlijk
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
als er echte merken in komen wordt het spel zeker duurder 

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
je valt in de herhaling
leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
oke, kan gebeuren toch?! 

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
nee, als je even de berichten voor je leest niet

- scaniadriver01
- Lid
mijn idee voor ets2 is gewoon
1 betere AI drivers en betere geluiden
2 landen in delen.... dat je bijvoorbeeld voor 10 euro per cd bijvoorbeeld heel nederland hebt en dat je zo door meerdere add-on cds je map kunt vergroten
3 een multiplayer via msn... dan is er al een bestaande server en dan kun je live praten via ene headset en de server gebruiken om te gamen
4 dat het spel makkelijker te draaien valt voor mensen die niet beschikken over een supersnelle pc (mijne is maar een 1,8 ghz met 2gb werkgeheugen "opgevoerd")
en als laatste wens de borden in de taal van het land... kwam wel eens een bord "ausfahr" tegen toen ik in madrid rond kachelde
2 landen in delen.... dat je bijvoorbeeld voor 10 euro per cd bijvoorbeeld heel nederland hebt en dat je zo door meerdere add-on cds je map kunt vergroten
3 een multiplayer via msn... dan is er al een bestaande server en dan kun je live praten via ene headset en de server gebruiken om te gamen
4 dat het spel makkelijker te draaien valt voor mensen die niet beschikken over een supersnelle pc (mijne is maar een 1,8 ghz met 2gb werkgeheugen "opgevoerd")
en als laatste wens de borden in de taal van het land... kwam wel eens een bord "ausfahr" tegen toen ik in madrid rond kachelde
life is great when you drive a V8 and loud pipes save lifes
Allemaal leuke ideen maar als je een idee hebt moet je ook na gaan denken aan dingen die erbij komen kijken.scaniadriver01 schreef:mijn idee voor ets2 is gewoon
1 Beter Al drivers en geluid dat kan dat is wel te doen.
2 Landen in delen zo als jij zegt uitbreiden per cd. En je geeft al aan 10 euro ongeveer per cd. Dat is ook wel ongeveer prijs onder kunnen ze niet zitten anders dekken ze productie niet. En kosten die rondom zitten. Maar het wordt dan een heel duur game vind ik. Er zijn namelijk heel wat landen in EU en je bent zo pak geld kwijt voor een game.
3 Een multiplayer via msn het is mogelijk maar Microsoft vraagt daarvoor minstens 25% tot 35% van winst en ook nog eens programeer kosten. Aangezien er nog geen een game is te spelen via msn behalve games die Microsoft zelf in zet kun je het vergeten. Zelfs EA en andere grote makers kunnen dat niet betalen om via msn mogelijk te maken. Wel is het mogelijk om zo te maken als bij Farming Simulator. Dan kun je wel MP doen.
4 Makkelijker te draaien op oude pc's zit er niet meer in. Aangezien jij aangeeft dat het leuk zou zijn om uit te breiden per land zul je veel geheugen moeten hebben en goeie CPU en Videokaart om te kunnen draaien. En ja zo als ik altijd zelf denk, ik kan het spel niet draaien me systeem is sloom heb ik gewoon pech. Dan ga ik sparen en upgrade ik het. Wil dat niet dan is het weer pech hebben.
Sorry voor me lange verhaal

inderdaad, jij begrijpt het
en het is toch lochish dat je voor zo'n game geen oude computer kan gebruiken met weinig geheugen enz.
ze kunnen geen grote game gaan maken die veel geheugen inneemt en dan zeggen: hee, we zetten de grootte even lekker terug naar 1 gb
dan past hij op meer computers
en het is toch lochish dat je voor zo'n game geen oude computer kan gebruiken met weinig geheugen enz.
ze kunnen geen grote game gaan maken die veel geheugen inneemt en dan zeggen: hee, we zetten de grootte even lekker terug naar 1 gb
dan past hij op meer computers
1 gb moet je zoiezo wel hebben als je een beetje leuke games op je computer wil heben
leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI