Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
je hebt gelijk, ik hoop in ieder geval dat de game wel z'n geld waard is, maar daar heb ik geen twijfels over
ik ook niet, het geld zal hij vast wel waard zijn 

ik bekijk het alleen allemaal positief.
Er komen nieuwe dingen bij, en alles veranderd.
Maar sommige zeggen: 'Ja, verwacht er niet te veel van'
Er komen nieuwe dingen bij, en alles veranderd.
Maar sommige zeggen: 'Ja, verwacht er niet te veel van'
ja, maar ik bedoel als je er veel van verwacht en het is minder mooi als je had verwacht valt het tegen,
maar als je er wat minder van verwacht en het is mooier dan je had verwacht valt het alleen maar mee
maar als je er wat minder van verwacht en het is mooier dan je had verwacht valt het alleen maar mee
- Scaniaboyy8
- Lid
Ieder heeft een eigen verwachting. Ik ben ook iemand die wat minder verwacht zodat het alleen maar mee kan vallen. Hoe hoger je verwachting des te groter kan je teleurstelling zijn. 
Echter is dit nu al vaak genoeg aan de orde gekomen, dus hoeven het daar niet meer over te hebben.

Echter is dit nu al vaak genoeg aan de orde gekomen, dus hoeven het daar niet meer over te hebben.

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Ik vindt t wel leuk, volg nu dit topic zonder steeds te reageren, Maar de hoop en volle afwachting van een ieder. Leuk om te lezen die berichten.
Zal zodra ik weer eens wat hoor, t natuurlijk gelijk posten.
Zal zodra ik weer eens wat hoor, t natuurlijk gelijk posten.
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
13 januari heb ik even nagevraagd bij SCS en die datum was de release WAARSCHIJNLIJK voor de VS, Europa wisten ze nog niet i.v.m.licenties;)

2012 dan? want 2011 lijkt me niet haalbaar aangezien ze nog niks hebben geregeld voor licenties.