heb je soms een illegale versie of de gewone?
op een gedownloade(illegale) werkt de patch ook niet en op de gewone wel.
ik zeg het maar even ter herrinering: we geven geen ondersteuning aan illegale versies
Engeland
Re: Engeland
coen 222: nee, want als je de gewone ETS hebt (dus niet de ETS Gold edition) zit engeland er ook niet bij als je een patch download
engeland zit er alleen bij als je de ETS Gold edition hebt
als je de patches download (1.02 en 1.03) zit engeland er degelijk wel bijberr schreef:coen 222: nee, want als je de gewone ETS hebt (dus niet de ETS Gold edition) zit engeland er ook niet bij als je een patch download
- Scaniaboyy8
- Lid
Waarom zegt iedereen patch 1.02 etc? Het is patch 1.2 en 1.3. En volgens mij krijg je alleen bij 1.3 Engeland, en niet bij 1.2.
Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
start je spel maar eens op staat er degelijk 1.02 of 1.03 (hangt er vanaf welke je hebt), bij versie 1.02 heb je ook al engeland erbij zitten. het verschil met 1.02 en 1.03 is dat de bugs er uit zijn verwijderd en betere graphics.Scaniaboyy8 schreef:Waarom zegt iedereen patch 1.02 etc? Het is patch 1.2 en 1.3. En volgens mij krijg je alleen bij 1.3 Engeland, en niet bij 1.2.
- Scaniaboyy8
- Lid
Ja sorry, je hebt gelijk.
bij mij staat er toch echt ook geen 0 tussen hoor, gewoon 1.1
waarschijnlijk ben ik in de war met GTS/ATS/UKTS, dan is het namelijk wel 1.01 etc. Maar nu weer on topic, of kan er een slotje op, met ja woord van de topic starter.
- Scaniaboyy8
- Lid
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |