Weet iemand waar ge 'SCS Software' kunt downloaden voor euro truck simulator? grtz
Stuur maar een bericht terug.
SCS Software
SCS Software
Laatst gewijzigd door jockske85 op do 04 nov 2010, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaan Met De Banaan
Re: SCS Software
dit staat ten eerste helemaal in het verkeerde topic (dit is geen mededeling)
en ten tweede, misschien je vraag iets duidelijker maken,
want ik kan niet uit je vraag halen, wat je vraag inhoud
ik denk dat je dit in het website vragen tips en suggesties topic moet plaatsen
of in het general talk, maar dat weet ik niet zeker
en ten tweede, misschien je vraag iets duidelijker maken,
want ik kan niet uit je vraag halen, wat je vraag inhoud
ik denk dat je dit in het website vragen tips en suggesties topic moet plaatsen
of in het general talk, maar dat weet ik niet zeker
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Ik heb het even naar het goeie deel verplaatst;)
Je bedoelt waar je Euro Truck Simulator kunt downloaden??
nee scs software voor mods te downloaden, of heb je dat niet nodig?grtzwillem123456 schreef:Ik heb het even naar het goeie deel verplaatst;)
Gaan Met De Banaan
nee, om mods in je game te krijgen ben je alleen winrar nodig
weet je verder hoe het werkt met de mods, want anders wil ik het je wel even uitleggen
weet je verder hoe het werkt met de mods, want anders wil ik het je wel even uitleggen
ah ok ik heb winrar maar weet niet heel juist hoe het gaat voor mods in het spel te zetten.berr schreef:nee, om mods in je game te krijgen ben je alleen winrar nodig
Gaan Met De Banaan
oke, ik zal het vanmiddag als ik terug van school kom rond 2 uur wel even vertellen hoe het moet
- Scaniaboyy8
- Lid
Hier op de site staan heel veel mods. Download er een en waarschijnlijk is het een .rar bestand (van WinRAR), maar het kan ook direct een .scs bestand.
Onthoud, je moet altijd een .scs bestand in je mod map zetten (Jouw documenten->Euro Truck Simulator->mod) of heel af en toe een .zip, maar dat komt niet zo vaak voor.
Als je het bestand gedownload hebt en het is een .rar bestand klik je er dubbel op, en dan krijg je een WinRAR schermpje met daarin je .scs. Deze SLEEP je gewoon naar je mod map. Dus gewoon met je muis naar het bestand gaan, linker muisknop ingedrukt houden en slepen naar je mod map. Als je .scs bestand dan in de mod map staat, kun je de game starten en als alles klopt verschijnt je mod in game.
Ik hoop dat je dit snapt. Maar even een tip, ook .zip bestanden kunnen in je mod map.
Onthoud, je moet altijd een .scs bestand in je mod map zetten (Jouw documenten->Euro Truck Simulator->mod) of heel af en toe een .zip, maar dat komt niet zo vaak voor.
Als je het bestand gedownload hebt en het is een .rar bestand klik je er dubbel op, en dan krijg je een WinRAR schermpje met daarin je .scs. Deze SLEEP je gewoon naar je mod map. Dus gewoon met je muis naar het bestand gaan, linker muisknop ingedrukt houden en slepen naar je mod map. Als je .scs bestand dan in de mod map staat, kun je de game starten en als alles klopt verschijnt je mod in game.
Ik hoop dat je dit snapt. Maar even een tip, ook .zip bestanden kunnen in je mod map.
Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
oké alvast bedankt !Scaniaboyy8 schreef:Hier op de site staan heel veel mods. Download er een en waarschijnlijk is het een .rar bestand (van WinRAR), maar het kan ook direct een .scs bestand.
Gaan Met De Banaan