Stuur doet het niet

Hier kan over German Truck Simulator gepraat worden.
Gesloten
basjuh1205
Lid
Lid
Contacteer:

Stuur doet het niet

Bericht door basjuh1205 »

ik heb een vraagje over german truck simulator:

ik heb een stuur voor op mn pc maar die werkt niet bij german truck simulator en ook niet bij de andere simulators
en bij andere spellen wel heeft iemand een idee hoe dat komt of wat ik fout doe en moet doen laat het me even weten

MVG Basjuh1205
PS. het type is: loghitech driving force ex
berr
Lid
Lid

Re: vraagje

Bericht door berr »

je gaat eerst naar optionen
dan ga je naar tastutur ofzo en dan moet je er een aan klikken en dan druk je op het knopje die je daarvoor wil hebben
let op, je hoeft het stuur en de gaspedalen zelf niet in te stellen, dat is al automatisch gedaan
daarna ga je naar controller
daar staat helemaal boven aan een balkje met een aan de linkerkant een knopje met daarop een pijltje dat naar beneden wijst
daar klik je op en er opent een lijtje en daarin klik je op de naam van je stuur
er staat er een van het toetsenbord en van de muis maar die moet je niet aanklikken (dus de derde die in dat lijstje staat)
dan staat daar iets van lenkrad-achse en daarnaast deactiveerd ofzo, doe moet je aanklikken en dan stuur je naar links
dan klik je naast gaspedal-achse op deactiveerd en duw je je gaspedaal in
dan klik je naas bremspedal-achse op deactiveerd en duw je je rempedaal in

als je het nog niet snap stuur maar een pm
basjuh1205
Lid
Lid
Contacteer:

Re: vraagje

Bericht door basjuh1205 »

berr schreef:je gaat eerst naar optionen
dan ga je naar tastutur ofzo en dan moet je er een aan klikken en dan druk je op het knopje die je daarvoor wil hebben
let op, je hoeft het stuur en de gaspedalen zelf niet in te stellen, dat is al automatisch gedaan
daarna ga je naar controller
daar staat helemaal boven aan een balkje met een aan de linkerkant een knopje met daarop een pijltje dat naar beneden wijst
daar klik je op en er opent een lijtje en daarin klik je op de naam van je stuur
er staat er een van het toetsenbord en van de muis maar die moet je niet aanklikken (dus de derde die in dat lijstje staat)
dan staat daar iets van lenkrad-achse en daarnaast deactiveerd ofzo, doe moet je aanklikken en dan stuur je naar links
dan klik je naast gaspedal-achse op deactiveerd en duw je je gaspedaal in
dan klik je naas bremspedal-achse op deactiveerd en duw je je rempedaal in

als je het nog niet snap stuur maar een pm
thanks hij doet het!
willem123456
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Re: Stuur doet het niet

Bericht door willem123456 »

Topic gesloten
Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend Slotjezien?
Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link.
It is de boer lyke folle of de ko skiet of de bolle. :P

Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Algemeen”