ja heel realistisch,
zeker ook de eerste waar je de truck ziet rijden.
zou zo maar in reclame of een affiche van MB kunnen stan fzo
Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
Ik hoop ook dat je Bv gordijntjes kan kopen enzo... en dan de gordijntjes zover kunt hangen als je wilt
mooi in de plooixD

het zou leuk zijn als je een huis moet kopen en ook meerdere trucks kan stallen bij je huis en ook eigen trailers kopen
en ook uit de truck kan stappen
en ook uit de truck kan stappen
- Scaniaboyy8
- Lid
Ja droom verder. Jullie willen echt de werkelijkheid op je beeldscherm... Zet die gedachten uit je hoofd, want dat is toch onmogelijk, of veel te veel werk. Dan zijn ze in 2020 nog niet klaar.
En vrachtwagens bij je huis stallen? Hallo, het is geen GTA waar je 20 huizen koopt met plek voor 100 auto's die je jat... Aan één wagen heb je toch meer dan genoeg of niet?
En vrachtwagens bij je huis stallen? Hallo, het is geen GTA waar je 20 huizen koopt met plek voor 100 auto's die je jat... Aan één wagen heb je toch meer dan genoeg of niet?

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Ik denk dat je gelijk hebt, ik denk dat de map van GTS,ATS en UKTS er in komen te zitten met de zelfde wegen en steden, maar dan nog frankrijk,spanje,portugal,belgie,luxemburg,nederland en al die andere landen erbij.
Laatst gewijzigd door Jupie op ma 25 okt 2010, 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.
dat het verkeer realistisch rijdt 

Het zou ook leuk zijn bv:als je begint met een oude 4 serie bv:een scania 124l zou wel leuk zijn en dan steets nieuwe scania's kunt kopen of ook andere merken.
je bedoeld ongeveer net zo als in GTS en UKTS
daar heb je toch geen 124l