Hallo,
Ik heb een goede vraag.
Ik heb een Scania R Torpedo in het spel ETS staan.
Maar als ik nou een scania download en die vervangt een Scania A kan ik die dan ook veranderen in Scania C?
En hoe zou je dat dan moeten doen als het mogelijk is?
Alvast bedankt voor alle hulp.
groetjes Christianv8
scania A veranderen in scania C
-
- Lid
- Scaniaboyy8
- Lid
Re: scania A veranderen in scania C
Hey Christianv8,
Dit is heel zeker mogelijk. Open je SCS bestandje met WinRAR, vervolgens ga je naar het mapje; vehicle->truck->definition. Hier staat de definitie van de truck. Open dit bestandje met Notepad (Kladblok), dan zie je in de eerste regel dit staan: 'driveable_vehicle_data: vehicle.scania.rcab.a'. Aller eerst verander je die laatste 'a', naar een 'c'.
Vervolgens een klein beetje daaronder zie je dit staan: 'variant: default'. Indien dit er staat, kun je dit zo laten, als er achter 'variant' een 'a' staat, verander je deze naar een 'c'. Vervolgens als laatste, doe je 'Opslaan als' en dan staat scania_rcab_a.sii. Voor het opslaan verander je ook hier weer de 'a' naar een 'c'. Dan moet je nog opletten dat er bij 'Opslaan als:', 'Alle bestanden' is geselecteerd. ( Opslaan als: staat onder Bestandsnaam (de balk waar de naam van het bestand staat))
Dan raad ik je aan het bestand op je bureaublad op te slaan, en die vervolgens terug te slepen naar je SCS file. Dan krijg je nog een schermpje van WinRAR, daar moet je bij 'Compressiemethode', 'Opslaan/Store' selecteren.
Ik hoop dat het met deze informatie lukt, veel succes!
Dit is heel zeker mogelijk. Open je SCS bestandje met WinRAR, vervolgens ga je naar het mapje; vehicle->truck->definition. Hier staat de definitie van de truck. Open dit bestandje met Notepad (Kladblok), dan zie je in de eerste regel dit staan: 'driveable_vehicle_data: vehicle.scania.rcab.a'. Aller eerst verander je die laatste 'a', naar een 'c'.
Vervolgens een klein beetje daaronder zie je dit staan: 'variant: default'. Indien dit er staat, kun je dit zo laten, als er achter 'variant' een 'a' staat, verander je deze naar een 'c'. Vervolgens als laatste, doe je 'Opslaan als' en dan staat scania_rcab_a.sii. Voor het opslaan verander je ook hier weer de 'a' naar een 'c'. Dan moet je nog opletten dat er bij 'Opslaan als:', 'Alle bestanden' is geselecteerd. ( Opslaan als: staat onder Bestandsnaam (de balk waar de naam van het bestand staat))
Dan raad ik je aan het bestand op je bureaublad op te slaan, en die vervolgens terug te slepen naar je SCS file. Dan krijg je nog een schermpje van WinRAR, daar moet je bij 'Compressiemethode', 'Opslaan/Store' selecteren.
Ik hoop dat het met deze informatie lukt, veel succes!
Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Tussen handleidingen staat de handleiding van mij met afbeeldingen
-
- Lid
Oh oké dan.
Dan zal ik dat eens veranderen.
Het is wel denk ik beter dan.
groetjes en dankjewel:P
Dan zal ik dat eens veranderen.
Het is wel denk ik beter dan.
groetjes en dankjewel:P
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |