i schermpje dds toewijzen
- frisianbear
- Lid
Re: i schermpje dds toewijzen
Misschien toch wat handiger met screens dan zie je tenminste wat er loos is .......................................................
-
- Lid
- frisianbear
- Lid
Ja ok nu zie ik het jij bent de hele display aan het aanpassen ja ik heb het al op meerdere forums gezien en ook van de grote jongens maar op 1 of andere manier als je met de indeling daarvan bezig gaat loopt er van alles vast of werkt in het spel niet meer.
Kijk anders maar eens bij deze die is ook met de indeling van de display bezig geweest deze is van FastAlex en die krijgt het ook niet helemaal voorelkaar misschien dat je d'r wat aan hebt waarom het bij jou niet goed gaat.
http://www.filefront.com/17023895/Scani ... -beta.rar/
Ik kan je er niet mee helpen dit is onderwerp waar velen die er verandering in aanbrengen mee vast lopen.
Kijk anders maar eens bij deze die is ook met de indeling van de display bezig geweest deze is van FastAlex en die krijgt het ook niet helemaal voorelkaar misschien dat je d'r wat aan hebt waarom het bij jou niet goed gaat.
http://www.filefront.com/17023895/Scani ... -beta.rar/
Ik kan je er niet mee helpen dit is onderwerp waar velen die er verandering in aanbrengen mee vast lopen.
-
- Lid
ik heb hem wel helemaal ingame enzo maar ik snap alleen niet wat is met dat schermpje aan moet??maar even goed bedankt ik ga hem ff downloaden en kijken
maar dat interieur doet helemaal niks bij mij ik weet niet hoe dat bij andere is ??
maar mijn interieur is wel gewoon ingame enzo alles werk het stuur de meters alles behalve het schermpje
maar dat interieur doet helemaal niks bij mij ik weet niet hoe dat bij andere is ??
maar mijn interieur is wel gewoon ingame enzo alles werk het stuur de meters alles behalve het schermpje
Daar ik heb op het moment ook problemen mee
Echt *** alles werkt ja, behalve dat schermpie
Echt *** alles werkt ja, behalve dat schermpie
...
- frisianbear
- Lid
Ja ik heb er eens naar gekeken maar daar heb ik geen verstand van weet wel dat de display bij een hoop modders die er mee bezig zijn problemen geeft.
Dus succes hoop dat jullie er achter komen hoe het te fixen.
Dus succes hoop dat jullie er achter komen hoe het te fixen.
-
- Lid