Austrian Truck Simulator
- WoKo
- Lid
- Contacteer:
Re: Austrian Truck Simulator
Speel het, en vind het heel erg gaaf. LET OP, GERMAN TRUCK SIMULATOR MOET VAN DE PC AF WIL JE ATS SPELEN.
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Moet niet hoor.
Ik speel het ook allebei en heb ze allebei dan geïnstalleerd, dus wat is het probleem?
Ik speel het ook allebei en heb ze allebei dan geïnstalleerd, dus wat is het probleem?

Sommige mods van GTS doen het niet in ATS iemand een idee?
ATS maakt gebruik van dezelfde mod-map, maar GTS mag er op blijven.WoKo schreef:Speel het, en vind het heel erg gaaf. LET OP, GERMAN TRUCK SIMULATOR MOET VAN DE PC AF WIL JE ATS SPELEN.
Dit heeft waarschijnlijk te maken met het aantal steden en kleine aanpassingen in vergelijking met GTS.VolvoFH schreef:Sommige mods van GTS doen het niet in ATS iemand een idee?
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Wel jammer dat er wel weer veel wegen zijn waar je niet niet komen met je truck
Waarom zijn die wegen er eigenlijk, onozel!?
En zijn er al weer nieuwe mappen voor ATS 1.32 uit?
Want dan kunnen die wegen weer een beetje weggewerkt worden!

Waarom zijn die wegen er eigenlijk, onozel!?
En zijn er al weer nieuwe mappen voor ATS 1.32 uit?
Want dan kunnen die wegen weer een beetje weggewerkt worden!

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
- monkeysven
- Ere-Lid
Ja er zijn al vele mappen voor ATS

als je ook goed kijkt zie je bij het nieuwe stuk, de weg van Nürnberg naar Salzburg. daar is ook een afslag waar de weg naar het niks gaat, ja, richting de Tsjechische grens. zou hier ook weer voor iets uitkomen dat je dan ook weer naar Tsjechië kan? bij Oostenrijk valt het me ook op dat ze alleen maar het noorden gebruiken en niet het zuiden van het land en het midden van het land.
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Waar kan ik die mappen dan vinden, kan je mij ook verschillende linken geven, via pm graagmonkeysven schreef:Ja er zijn al vele mappen voor ATS

Dat was mij ook al opgevallen, ze gebruiken maar één deel van oostenrijk, terwijl er nog genoeg ruimte over is!!!Jupie schreef:als je ook goed kijkt zie je bij het nieuwe stuk, de weg van Nürnberg naar Salzburg. daar is ook een afslag waar de weg naar het niks gaat, ja, richting de Tsjechische grens. zou hier ook weer voor iets uitkomen dat je dan ook weer naar Tsjechië kan? bij Oostenrijk valt het me ook op dat ze alleen maar het noorden gebruiken en niet het zuiden van het land en het midden van het land.

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
ik speel ats maar ik maar een map waar kun je die andere vinden dan
- monkeysven
- Ere-Lid
Bij german truck maps staat er een van UKTS GTS ATS map.ETS Rijder schreef:Waar kan ik die mappen dan vinden, kan je mij ook verschillende linken geven, via pm graagmonkeysven schreef:Ja er zijn al vele mappen voor ATS![]()
Dat was mij ook al opgevallen, ze gebruiken maar één deel van oostenrijk, terwijl er nog genoeg ruimte over is!!!Jupie schreef:als je ook goed kijkt zie je bij het nieuwe stuk, de weg van Nürnberg naar Salzburg. daar is ook een afslag waar de weg naar het niks gaat, ja, richting de Tsjechische grens. zou hier ook weer voor iets uitkomen dat je dan ook weer naar Tsjechië kan? bij Oostenrijk valt het me ook op dat ze alleen maar het noorden gebruiken en niet het zuiden van het land en het midden van het land.
Maar ik zou deze nemen : plaatje http://www2.picturepush.com/photo/a/413 ... uckers.jpg
link http://www.4shared.com/file/bT7rHo8I/Va ... ckers.html`
Gr