gran tourismo 5
Re: gran tourismo 5
Hmm vanwaar haal je die info?! Zover ik weet is GT nooit op de pc geweest, altough het zou wel super zijn
mm eetje googlen en je kom het vanzelf tegen
hier bijvoorbeeld
http://www.gamer.nl/nieuws/45432/geruch ... jnen-op-pc
hier bijvoorbeeld
http://www.gamer.nl/nieuws/45432/geruch ... jnen-op-pc
HOOP AUB NIET TE VEEL,als ze nu al 4 a 5 jaar doen voor het spel zelf dan is het nog niet direct zo.
k ga m toch kopen op ps3 zeker want k kijk er al lang opuit
Je hebt ook de psp die heb k ook en koop speciaal niet de gt5 auto's
eerst was er dan nog sprake van 10 000 auto's maar dat is er niet denk ik
k ga m toch kopen op ps3 zeker want k kijk er al lang opuit
Je hebt ook de psp die heb k ook en koop speciaal niet de gt5 auto's
eerst was er dan nog sprake van 10 000 auto's maar dat is er niet denk ik
Ik heb hem al van vrijdag en is echt kicken jong zeker kopen!!!!
ik heb geen ps3
ik heb alleen een pc en een nintendo dsi
ik heb alleen een pc en een nintendo dsi
Ik heb alleen laatste deel gespeeld die op PS2 was mjah PS3 vind ik geen zak aan eigenlijk. Heb zelf 360 en daar hou ik het bij.
Maar GT3 heb ik laatst ff gespeeld bij een vriend en het spel zelf ik leuk maar ja PS3 verpest het weer Bij hun heb je geen verkoopcijfers maar verscheepte cijfers en bij xbox heb je verkoop cijfers. En aan die info kun je zien dat PS3 slecht is want verkoopt ongeveer 20% tot 35% minder dan xbox
Maar GT3 heb ik laatst ff gespeeld bij een vriend en het spel zelf ik leuk maar ja PS3 verpest het weer Bij hun heb je geen verkoopcijfers maar verscheepte cijfers en bij xbox heb je verkoop cijfers. En aan die info kun je zien dat PS3 slecht is want verkoopt ongeveer 20% tot 35% minder dan xbox
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Het is een zeer mooie game, auto's lijken net echt, alleen jammer dat het nog niet op de PC te verkrijgen is,
maar ik had al wel gelezen, dat die misschien nog wel op de PC komt, laten we hopen van wel
maar ik had al wel gelezen, dat die misschien nog wel op de PC komt, laten we hopen van wel
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
wat is het vershil tusse ps2 en ps3 danGoldy21 schreef:Ik heb alleen laatste deel gespeeld die op PS2 was mjah PS3 vind ik geen zak aan eigenlijk. Heb zelf 360 en daar hou ik het bij.
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
PS3 is beter, sneller, meer geheugen enzo.
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.