Ik zet me truck in het spel en wat zie ik?
Een grijze DDS?! Terwijl dat Tex1 moet zijn
Het ligt ook niet aan de Matt files (geloof ik )
Iemand enig idee?
Alvast bedankt!
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
Grijze DDS
Grijze DDS
...
- Scaniaboyy8
- Lid
Re: Grijze DDS
Als de DDS klopt etc. zal het toch wel aan je MAT file liggen.
Kun je eens de inhoud plaatsen van de betreffende MAT file.
Kun je eens de inhoud plaatsen van de betreffende MAT file.
Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Ik denk dat het weinig met de mat's te maken heeft eerlijk gezegt aangezien tonny volgens mij presies het zelfde als mij exporteert. alleen de pmg wordt dan gexporteert dus worden er geen nieuwe mat files aangemaakt
- Scaniaboyy8
- Lid
Ik zou zo geen andere reden kunnen bedenken...
Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Je kan doen wat Welsey zegt want ik vind het ook wel raar maar het kan aan mij liggen de color mat is ook goed hij is opeens heel anders als je snapt wat ik bedoel. die paars is veel lichter en die blauw ook dus ja je kan doen wat wesley zegt ff die mat hier neer setten
Ik zou eerst maar eens gaan kijken wat heb je toe gevoegd.
Dan of je de kleur goed hebt toe gewezen.
Dan ook ff in je log kijken misschien schrijft die er wat over (mits je die hebt de log bestand dan he)
Dan inderdaad de mat file kan namelijk verwijzen naar de chrome inhoud dan kun je ook grijs krijgen.
Dus inderdaad de inhoud van je mat file en of ook de log ff plaatsen als die fouten aan geeft in developer menu krijg je ook rood te zien als er een fout in zit is dus ook een optie voor controle.
Heb het in het verleden al eens vaker gezegd leer je zelf aan om echt goed te gaan exporteren dan krijg je deze onbenullige fouten niet meer in je truck of trailer.
Dus succes en hopelijk voor jou kom je er achter wat je fout is.
Of schaf een officiële versie van zmod aan dan kun je de nieuwste versie downloaden en gaat alles vanzelf als je alles doet zoals je het zou moeten doen.
Dan of je de kleur goed hebt toe gewezen.
Dan ook ff in je log kijken misschien schrijft die er wat over (mits je die hebt de log bestand dan he)
Dan inderdaad de mat file kan namelijk verwijzen naar de chrome inhoud dan kun je ook grijs krijgen.
Dus inderdaad de inhoud van je mat file en of ook de log ff plaatsen als die fouten aan geeft in developer menu krijg je ook rood te zien als er een fout in zit is dus ook een optie voor controle.
Heb het in het verleden al eens vaker gezegd leer je zelf aan om echt goed te gaan exporteren dan krijg je deze onbenullige fouten niet meer in je truck of trailer.
Dus succes en hopelijk voor jou kom je er achter wat je fout is.
Of schaf een officiële versie van zmod aan dan kun je de nieuwste versie downloaden en gaat alles vanzelf als je alles doet zoals je het zou moeten doen.
je moet de mat file nemen waar het niet goed mee gaat dus he en sturen hoeft niet reageer niet op pm maar plaats hier maar in een quote dan is het ook wel duidelijk lijkt mij niet dan als dat niet goed is hoor je het wel van beheer.