ingame truck

Plaats reactie
Gebruikersavatar
daffer
Lid
Lid
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 18:45
Locatie: oosterwolde friesland (oostelingwerf)

ingame truck

Bericht door daffer »

hallo.
ik heb een probleem als ik de pmc van mijn truck vervang en met de oude loopt het spel vast bij het laden hoe kan dat?? :D
Gebruikersavatar
Scaniaboyy8
Lid
Lid
Berichten: 1649
Lid geworden op: ma 19 okt 2009, 19:21
Locatie: Het lekker verwarmde waterbed van TS.nl!

Re: ingame truck

Bericht door Scaniaboyy8 »

Heb je je collisions nog in Zmodeler?
Afbeelding

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Gebruikersavatar
daffer
Lid
Lid
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 18:45
Locatie: oosterwolde friesland (oostelingwerf)

Re: ingame truck

Bericht door daffer »

ehum wat is dat? :oops:
Gebruikersavatar
Scaniaboyy8
Lid
Lid
Berichten: 1649
Lid geworden op: ma 19 okt 2009, 19:21
Locatie: Het lekker verwarmde waterbed van TS.nl!

Re: ingame truck

Bericht door Scaniaboyy8 »

Als je geïmporteerd hebt met PMC aangevinkt, dan krijg je meestal twee of meer rode boxen om je truck. Zijn die er nog? En als je zonder PMC aangevinkt geïmporteerd hebt dan zie je die boxen niet en hoef je ook geen nieuwe te maken. De PMC is puur voor die rode boxen (collisions) om je truck. Volgens mij hoef je die in principe niet eens nieuw te maken.

Verbeter me als ik fout zit.
Afbeelding

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Gebruikersavatar
daffer
Lid
Lid
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 18:45
Locatie: oosterwolde friesland (oostelingwerf)

Re: ingame truck

Bericht door daffer »

die rode lijnen? di e een vierkand vormen? shit die heb ik verwijdert dat zal het wezen :) denk kun je er nieuwe omheen doen?
Gebruikersavatar
Scaniaboyy8
Lid
Lid
Berichten: 1649
Lid geworden op: ma 19 okt 2009, 19:21
Locatie: Het lekker verwarmde waterbed van TS.nl!

Re: ingame truck

Bericht door Scaniaboyy8 »

Weet ik persoonlijk niet zo. :P Maar dat zal het zeker wezen. PMC is altijd collision. ;)

Je kan de originele truck nog eens importeren, de truck verwijderen zodat je alleen nog de collisions hebt, dat opslaan als Z3D, en die mergen bij je eigen gemodde truck. Lijkt mij de meest logische oplossing als dat werkt. ;)
Afbeelding

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
CJIB
Lid
Lid
Berichten: 487
Lid geworden op: wo 26 aug 2009, 01:20

Re: ingame truck

Bericht door CJIB »

Het hoeft niet per defenitie de collision te zijn kans is wel groot maar ik denk dat je ook moet kijken naar wat je verder hebt gedaan met je mat files en is het een default variant kan het ook nog zijn namelijk moet je kijken naar je log wat het is vaak staat het daar wel.

Succes hopelijk is het de collision bij jou
Gebruikersavatar
Scaniaboyy8
Lid
Lid
Berichten: 1649
Lid geworden op: ma 19 okt 2009, 19:21
Locatie: Het lekker verwarmde waterbed van TS.nl!

Re: ingame truck

Bericht door Scaniaboyy8 »

Oh, ik heb een beetje verkeerd gelezen.

Het kan inderdaad meerdere oorzaken hebben. Zoals CJIB zegt in de definitie van de truck moet je 'variant' op 'default' zetten, maar het kan ook meerdere oorzaken hebben.
Afbeelding

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Gebruikersavatar
daffer
Lid
Lid
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 18:45
Locatie: oosterwolde friesland (oostelingwerf)

Re: ingame truck

Bericht door daffer »

waar kan ik dat vinden? ik kan het nergens vinde :D
Jowel
Lid
Lid
Berichten: 770
Lid geworden op: vr 03 jul 2009, 15:24
Locatie: WEST-FRIESLAND!!!

Re: ingame truck

Bericht door Jowel »

je hoeft niet te kloten met je pmc pmd what ever vervang gwn je ouwe pmg door de nieuwe en hij doet het ingame dan heb je waarschijnljik wel de kleuren door elkaar maar dan moet je gaan kloten met je mattfiles
110 120 130 geen enkel probleem
schroevendraaier koevoet flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
Plaats reactie

Terug naar “Modden”