Hallo allemaal,
Ik heb een nieuwe map gedownload en als ik een nieuw spel heb gestart en dan krijg je op een gegeven moment een berichtje van die guide dat je op N moet drukken voor de navigater en als ik dan op N Druk valt het spel uit, dit heb ik ook als ik bijvoorbeeld op een stad druk (niet bij allen) wie weet wat ik hier aan kan doen ?
Mvg Jesse
Spel valt uit.
-
- Lid
Re: Spel valt uit.
Probeer is met alle mods eruit.
Dan 1 voor 1 er weer in doen en steeds proberen
Anders weet ik het ook niet zo snel
ik heb bij de POST USSR 1.4 van alles geprobeerd.
het enige wat bij mij nog mogelijk is is opnieuw installeren
Dan 1 voor 1 er weer in doen en steeds proberen

Anders weet ik het ook niet zo snel
ik heb bij de POST USSR 1.4 van alles geprobeerd.
het enige wat bij mij nog mogelijk is is opnieuw installeren

Die klacht heb ik eerder gehoord.
Wat hielp is bij Options en dan de toetsenconfiguratie de functie van de N toets naar een andere toets zetten, K bijvoorbeeld.
In ieder geval een toets die niet al in gebruik is.
Voortaan wel ff vermelden om wat voor mod (in dit geval dus de naam van de map) het gaat, dan kun je wat makkelijker geholpen worden.
Het is dat de klacht en potentiele oplossing me bekend zijn dus als het goed is moet dit de oplossing zijn.
Wat hielp is bij Options en dan de toetsenconfiguratie de functie van de N toets naar een andere toets zetten, K bijvoorbeeld.
In ieder geval een toets die niet al in gebruik is.
Voortaan wel ff vermelden om wat voor mod (in dit geval dus de naam van de map) het gaat, dan kun je wat makkelijker geholpen worden.
Het is dat de klacht en potentiele oplossing me bekend zijn dus als het goed is moet dit de oplossing zijn.

~Blijven Rollen Zonder Dollen~
-
- Lid
Ja het gaat om de poolse map, alleen er zijn er nogal wat.
Hij heet EU-MAP by michci18 , ik heb het geprobeerd met mods en knop verandere maar het berichtje blijft nog steeds en ik kan niet naar Navigator, :l is er een manier om dat balkje links onderin weg te krijgen ?
Hij heet EU-MAP by michci18 , ik heb het geprobeerd met mods en knop verandere maar het berichtje blijft nog steeds en ik kan niet naar Navigator, :l is er een manier om dat balkje links onderin weg te krijgen ?

-
- Lid
Oplossing : Nogal simpel:P
Gan naar opties -> gameplay -> Guide op disable zetten, zodat die berichtjes gewoon niet komen, je kan nu gewoon navigator gebruiken en alles zonder dat hij uitvalt
Gan naar opties -> gameplay -> Guide op disable zetten, zodat die berichtjes gewoon niet komen, je kan nu gewoon navigator gebruiken en alles zonder dat hij uitvalt

-
- Lid
jongens, ik heb ongeveer het zelfde probleem. Als ik een nieuwe job wil gaan beginnen rijd ik naar de circel en druk op enter. Als ik dan een stad aanklik of bijv. een product dat stopt het spel er gewoon mee. Kan iemand me helpen met dit probleem?
ik heb hier last van mij snow mod.
wat ik ook doe egt iri zal da toet verandere eens probeeren
wat ik ook doe egt iri zal da toet verandere eens probeeren
-
- Lid
zijn er nog andere mensen met oplossingen voor mijn probleem?
- Scaniaboyy8
- Lid
Jij moet je eigen topic aanmaken, dan praten we verder. Het is niet netjes jouw vraag in andermans topic te plaatsen.

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
-
- Lid
o, het spijt me. Ik dacht dat scheelt jullie weer ruimte. Ik zal een nieuw topic maken