stoplicht

Hier kan over Euro Truck Simulator gepraat worden.
Plaats reactie
Michael1234
Lid
Lid

Re: stoplicht

Bericht door Michael1234 »

Scaniaboyy8 schreef:Ja, en als je in Duitsland rijd zou het onrealistisch zijn als ze van rood naar groen gaan.

En trouwens, voor degene die het niet weten, het is geloof ik verplicht in DUITSLAND je auto in de vrij te zetten en de handrem erop geloof ik. Het gaat van rood naar oranje omdat dat de tijd is om hem in de versnelling te zetten.

Ik weet niet hoe lichten in andere landen geregeld zijn. Niet aan te passen denk ik in ieder geval.
en hoe zouden ze moeten controleren of je je versnelling in z'n vrijhebt en de hand rem erop??
lijkt me dus niet waar. maar dat kan ook aan mij liggen ;)
ken de duiste verkeersregels niet, me vader heeft em nooit in z'n vrij hij woont in duitsland.
wat wel beter zou zijn, als alle stoplichten op verschillende momenten op groen zijn, dat je dus niet van 2 kanten.
vind het altijd zo'n gepruts als ze aan bijde kanten op groen staan.
Scaniaboyy8
Lid
Lid

Re: stoplicht

Bericht door Scaniaboyy8 »

Ja, is in België ook, de ene kant blijft maar rijden en van de andere kant kunnen er net 2 auto's door.

Of het verplicht is weet ik niet, maar daarom springt het wel van rood naar oranje, en m'n vader rijd bijna alles Duitsland en die heeft ook constant de poot op de koppeling.
Afbeelding

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”