hoi,
ik heb daarjuist mijn eerste keer geskind, een scania r620 maar ik wou er voor zorgen dat hij de scania rcab die standaard in het spel zit vervangt, ik heb gwn alle bestanden van die rcab genomen, buiten color.dds daarvoor heb ik een template gepakt, ik heb alles nagekeken en ik zie niet in wat er fout is!
want het interieur doet het wel; de skins langs de buitenkant niet!!
kan iemand tips geven, dit oplossen?
problemen met eigen skin.
Re: problemen met eigen skin.
Je hebt zoals je zelf zegt de skin van de buitenkant verwijderd, dan is deze inderdaad in het spel niet meer te zien.
hoe moet ik er dan voor zorgen dak ik tog die truck kan skinnen, want vn de scania_rcab vind ik dat beeld dat je krijgt in DXTbmp mr raar, het front en zo is maar half en sommige stukken kan ik niet trugvinden.Erwin schreef:Je hebt zoals je zelf zegt de skin van de buitenkant verwijderd, dan is deze inderdaad in het spel niet meer te zien.
dn had ik een mod gedownload en die overskind, maar de game bleef steken.
kan iemand mij anders de template(en behoorlijke, overzichtelijke) geve van n scania_rcab? kan ik daar over skinnen.
mss ligt het er aan dat die stukken niet op de zelfde plaats stn enz...
kzeg mr iets ehh, ik ken er ook niet veel van!
Alle trucks zijn anders geuv-mapt. Dit houdt in dat de maker zelf kan kiezen hoe deze in zmodeler de skin op de truck bevestigd. Daardoor is geen enkele skin het zelfde.
Om te achterhalen waar alles zich bevind moet je je dus verdiepen in de skin als er geen goede template is.
Als je beginnend skinner bent adviseer ik om eerst een keer een trailer te skinnen (bijv. een standaard trailer uit het spel) en dan de overstap te maken op een truck.
Om te achterhalen waar alles zich bevind moet je je dus verdiepen in de skin als er geen goede template is.
Als je beginnend skinner bent adviseer ik om eerst een keer een trailer te skinnen (bijv. een standaard trailer uit het spel) en dan de overstap te maken op een truck.
ok.Erwin schreef:Alle trucks zijn anders geuv-mapt. Dit houdt in dat de maker zelf kan kiezen hoe deze in zmodeler de skin op de truck bevestigd. Daardoor is geen enkele skin het zelfde.
bedankt,
heb trouwens al een paar trailers geskind..