Hey, in GTS ben ik nog in de employee fase. En het is leuk dat je heel snel een klasse A krijgt, maar toch wel een beetje jammer dat dit monster, dat makkelijk 130 rijdt, per rit ongeveer 2 a 3 snelheids boetes opleverd als je niet voorzichtig rijdt. en dat met een uitkerings % van 16,6... schiet dat niet erg op...
Any tips om boetes te vermijden of zit er niets anders op dan netjes 90 te blijven rijden (ps: dingen als Cops-off zijn niet echt de dingen waar ik naar opzoek, meer iets van, kun je flitspalen detecteren oid)
Edit: na op de snelweg beboet te zijn geworden voor het rijden van 93 km ipv 90.... klinkt cops uitzetten in mn config toch wel erg aantrekkelijk... maar anyone nog tips voor het anderzijds ontwijken van de flikke?
max snelheid
Re: max snelheid
moet je even tussen mods kijken daar misschien ???
Scania R380 Heisterkamp/oldezaal
> Jordy <
> Jordy <
soms als je weet dat je net door rood rijd moet je snel naar de andere weghelft gaan rijden is weer 1 boete minder (soms)
Je kan in je base.scs instellen wat de hoogte van de boetes is dus bv op nul.
Dan krijg je wel de melding maar verlies je geen geld.
Als je dat wil zet ik wel neer waar je dat kan vinden.
Dan krijg je wel de melding maar verlies je geen geld.
Als je dat wil zet ik wel neer waar je dat kan vinden.
Maar besloten om boetes/cops uit te zetten, vind namelijk het geluidje ook vet irritant (schrik er steeds van )
leuk maar hoe zet je het op nul kan deze iets beter uitleggen dank u ja srry ben juist begonen
inorde en het werkt thx every body
inorde en het werkt thx every body
Laatst gewijzigd door Scaniaboyy8 op do 25 nov 2010, 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet dubbelposten!
Reden: Niet dubbelposten!
- Scaniaboyy8
- Lid
Hou je gewoon aan de regels dan heb je ook geen boetes.
Deze kan dicht?
Deze kan dicht?
Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
jij hebt het door