Hmm ik blijf een beetje sceptisch - we hadden van GTS ook véél verwacht en uiteindelijk was het niet veel beter dan ETS moet je eerlijk zijn.
Maar net zoals iedereen hoop ik op het beste.
Euro Truck Simulator 2
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: euro truck simulator 2
Altijd maar van het slechtste uitgaan, dan kan het alleen maar meevallen 

- Dannyboy1861995
- Lid
Ik hoop dat je echt een bedrijf hebt... Dat je de naam kunt veranderen de truck/trailer kleuren en wat je vervoert enzo...
Ook zou ik graag Combo's willen hebben zoals tandems and lzv's
en dat alle lampies het doen... Niet alleen de koplampen zoals in ETS (zonder flarepacks)
En Multiplayer... Zelf met een aantal een bedrijf... Zoals VTC's maar dan ik het spel verwerkt
Ook zou ik graag Combo's willen hebben zoals tandems and lzv's
en dat alle lampies het doen... Niet alleen de koplampen zoals in ETS (zonder flarepacks)
En Multiplayer... Zelf met een aantal een bedrijf... Zoals VTC's maar dan ik het spel verwerkt
Hella Holla Baby Cola!
het lijkt mij al een hele vooruitgang als je je eigen container trailer kon kopen, en dan in een haven containers kon oppikken en naar een of ander bedrijf brengen... 

Faber & Zn. Joure. - scania R500 - scania 144G 530 - DAF XF 95.480 -
ETS driver - truck: SCANIA R500
ETS driver - truck: SCANIA R500
- monkeysven
- Ere-Lid
Scania, Daf, Volvo etc. logo's op je truck laten maken led lampjes enzo.

en mischien meer types van truckmerken bijv. niet alleen een daf xf maar ook nog bijv een cf erbij dat zal mooi zijn 

of dat als je begint met je carriere, je bijv een mercedes mp1 krijgt en als je wat gevorderd bent een mp2 en daarna een spliternieuwe mp3 xD
- daffer
- Lid
meer onderdelen in het transport zoals winkel distributie en grondverzet en zo
en verschilende types trucks lf-cf-xf

en verschilende types trucks lf-cf-xf

- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Zijn er al meer screens! Ik ben erg benieuwd! 

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Nee sorry, er is nog geen nieuws.
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 5306_n.jpg
Dit was de laatste foto waarbij dit geschreven werd:
Vegetation will have several different Level of Detail settings, so it will look great on high-end machines, but even on low-end computers the game will be playable with lowered visual quality. Many of the subsystems were changed to use multi-threading, so on multi-core CPUs the game will run much smoother and faster. Release is still way off, definitely 2011, and definitely not early in 2011.
Wat wil zeggen:
Vegetatie (Natuur) zal een aantal verschillende detailniveau instellingen hebben, dus het zal er geweldig uitzien op high-end machines (Goede computers), maar zelfs op low-end computers (slechte PC's) waarop het spel zal speelbaar met verlaagd visuele kwaliteit. Veel van de subsystemen werden veranderd om multi-threading (letterlijke vertaling is multi-drading, verder kan ik het je niet uitleggen) gebruiken, dus op multi-core CPU's het spel loopt veel soepeler en sneller. Release is nog ver weg, zeker 2011, en zeker niet in het begin van 2011.
Dat was het laatste nieuws, van 04 Augustus.
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 5306_n.jpg
Dit was de laatste foto waarbij dit geschreven werd:
Vegetation will have several different Level of Detail settings, so it will look great on high-end machines, but even on low-end computers the game will be playable with lowered visual quality. Many of the subsystems were changed to use multi-threading, so on multi-core CPUs the game will run much smoother and faster. Release is still way off, definitely 2011, and definitely not early in 2011.
Wat wil zeggen:
Vegetatie (Natuur) zal een aantal verschillende detailniveau instellingen hebben, dus het zal er geweldig uitzien op high-end machines (Goede computers), maar zelfs op low-end computers (slechte PC's) waarop het spel zal speelbaar met verlaagd visuele kwaliteit. Veel van de subsystemen werden veranderd om multi-threading (letterlijke vertaling is multi-drading, verder kan ik het je niet uitleggen) gebruiken, dus op multi-core CPU's het spel loopt veel soepeler en sneller. Release is nog ver weg, zeker 2011, en zeker niet in het begin van 2011.
Dat was het laatste nieuws, van 04 Augustus.